افزونه جلالی را نصب کنید.

دیدار شهردار بندرعباس با معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

  • کد خبر : 21882
  • 08 آذر 1402 - 8:42
دیدار شهردار بندرعباس با معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران
نوبانی شهردار ،نظری رئیس و حیدری ،دبیری نژاد،عامری ،عباسی روسای کمیسیونهای شورای اسلامى شهر بندرعباس بانظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر مهدی نوبانی در این دیدار اظهار کرد:استفاده از تجربیات در حوزه هاى محیط زیست شهرى و پسماند آموزش فرماندهان آتش نشانی شهردارى بندرعباس در مرکز بین المللى آموزشى آتش نشانان تهران از رایزنى ها و صحبت هاى مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین شهردار ،رئیس شورا وروسای کمیسیونهای شورای اسلامی شهر بندرعباس با دیدار از مهدی چمران رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی آن شورا شرکت نمودند و از روند جلسات مطلع شدند.

شهردار بندرعباس  پیرامون جلسات و دیدارهای تهران اظهار داشت: بررسى چالشها در حوزه هاى مختلف شهری و بودجه و برنامه ریزى کوتاه مدت و بلند مدت برای ترسیم چشم انداز شهر بندرعباس در نشست  هاى تهران مطرح شد و مهمترین دستاورد این دیدارها رایزنى هاى مهم در بخشهاى مختلف مدیریت شهری بود و استفاده از تجربیات مدیریتى در کلانشهر تهران در سطوح مختلف رامساله اى مهم برای تدارک برنامه های کاربردی و اثر گذار در شهر بندرعباس دانست و نگاه جامع و راهبردى را برای تحقق اهداف بخشهاى مختلف در خدمات شهرى ،شهرسازى،عمران و تعریف پروژه هاى،زیر ساختى را لازم و ضرورى عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها