افزونه جلالی را نصب کنید.

بخشی از ساحل بوستان کپشکن سورو بندرعباس در پویش ساحل پاک پاکسازی همگانی شد

  • کد خبر : 21940
  • 10 آذر 1402 - 19:05
بخشی از ساحل بوستان کپشکن سورو بندرعباس در پویش ساحل پاک پاکسازی همگانی شد
در راستای صیانت از محیط زیست، ترویج فرهنگ نریختن زباله و حفاظت از سرمایه ها و زیبایی های خدادادی، دوستداران محیط زیست اقدام به پاکسازی ساحل بوستان کپشکن سورو بندرعباس کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، حمید جمالی با بیان این خبر گفت: از جمله عاملی که می تواند در داشتن ساحلی پاک و به دور از آلودگی نقش بسزایی داشته باشد، نریختن زباله در ساحل و دریاست که انسان ها با بی توجهی باعث می شوند چهره این موهبت الهی نازیبا و نامطلوب به نظر آید.
وی افزود: هر انسانی چه به عنوان شهروند و چه مهمان شهری باشد، مسوول زباله های تولیدی خودش است و نباید این اجازه را به خود بدهد که زباله را در هر جایی به جز سطل زباله رها کند‌.

حمید جمالی بیان داشت: در سلسله برنامه های پویش ساحل پاک، به اتفاق همکاران معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس، سازمان مدیریت پسماند، منطقه چهار شهرداری و جمع دیگری از همکاران در مجموعه شهرداری، احمد کناری نژاد عضو شورای اسلامی شهر، اداره کل محیط زیست، گروه ها و علاقه مندان به طبیعت و محیط زیست از اقصی نقاط کشور، بخشی از ساحل بوستان کپشکن پاکسازی شد.

جمالی خاطرنشان کرد: ترویج این فرهنگ تا جایی که دیگر کسی اقدام به ریختن زباله در ساحل و در هیچ محیطی نکند باید ادامه داشته باشد تا بتوانیم نگهداری از این نعمت خدادادی را به نحو احسن انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها