افزونه جلالی را نصب کنید.

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان برگزار شد

  • کد خبر : 22150
  • 13 آذر 1402 - 20:03
اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان برگزار شد
اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان ویژه نوروز 1403 برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان با حضور محمد مرودی قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، محمد محسنی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان و مدیران کل و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان و رؤسای کمیته‌های عضو ستاد برگزار شد.

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان ضمن تشکر از عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۲ ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: عملکرد خوب استان و انتخاب استاندار به‌عنوان استاندار برتر ستاد خدمات سفر نشان از همراهی کلیه دستگاه‌های اجرایی استان بوده است.

او در ادامه به تشریح برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر ۱۴۰۳ پرداخت و افزود: یکی از اولویت‌های ستاد خدمات سفر ساماندهی سرویس‌های بهداشتی است و ساماندهی و افزایش سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌های خدمات رفاهی در شهرستان‌های گردشگر پذیر باید در دستور کار قرار گیرد و خدمات سرویس بهداشتی در کل استان بهبود یابد.

محسنی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر حجم گردشگران در سواحل بندرعباس اسکان می‌یابند، ساحل بندرعباس ساماندهی شود و شهرداران شهرهای ساحلی ایستگاه‌هایی به‌منظور بهره‌برداری در قالب ارائه خدمات امدادرسانی و تفریحات ساحلی در راستای خدمات بهتر به مسافران و گردشگران ایجاد کنند.

میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با تأکید بر ساماندهی مبادی و محورهای ورودی به استان در شهرستان‌ها گفت: همچنین فروش بلیت شناور به جزایر و بلعکس باید ساماندهی و سامانه‌ای بدین منظور طراحی تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

او اظهار کرد: به‌منظور دسترسی بهتر گردشگران به اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرداری مکان‌هایی را برای ایجاد ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگر جانمایی کند و تابلوهایی راهنمای اماکن گردشگری توسط شهرداری‌ها نصب شود.

نظارت بر سواحل جزیره هرمز، تأمین ارزاق به جزیره هرمز، ساماندهی وسایط نقلیه در جزیره هرمز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

در این جلسه مقرر شد همه دستگاه‌های عضو ستاد و فرمانداری‌ها جلسات مستمر برگزار کنند و گزارش‌های خود را برای جمع‌بندی به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها