افزونه جلالی را نصب کنید.

درخشش بانوان جودوکار هرمزگانی در مسابقات چندجانبه استهبان

  • کد خبر : 22130
  • 13 آذر 1402 - 16:57
درخشش بانوان جودوکار هرمزگانی در مسابقات چندجانبه استهبان
مسابقات چندجانبه جودو رده های مختلف سنی بانوان که با حضور تیم هایی از استانهای فارس، هرمزگان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و کرمان در شهر استهبان شیراز جریان داشت با درخشش جودوکاهای هرمزگانی به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، در این سری رقابت ها و در رده خردسالان پرنیا خاکدر وزن منفی ۳۴ کیلوگرم از بندرعباس دوم شد و آنیسا ملائی در وزن منفی ۲۸ کیلوگرم از بندرعباس و الیا جلیلیان در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم از بندرعباس عنوان سومی را کسب کردند.

در رده نونهالان یکتا محمدی در وزن منفی ۳۴ کیلوگرم از بستک و زهره ناصری منفی ۶۳ کیلوگرم از بندرعباس به ترتیب اول و دوم شدند.

در رده نوجوانان نیز نازنین چشم بشر در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم از بستک دوم شد و آیسل علیپور در وزن منفی ۴۴ کیلوگرم از بندرعباس، فردوس پیاب در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم از بستک، زهرا کشاورزی در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم از بندرعباس، غزال آهوزرین در وزن مثبت ۶۳ کیلوگرم از بستک، نازنین زهرا خندستان در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم از بندرعباس و ابتسام شادکامی در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم از بستک عنوان سومی اوزان خود را کسب کردند.

در رده جوانان زهرا خلیفه در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم از بندرعباس و سیده یاسمن ابوطالبی در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم از قشم هر دو به مقام سوم رسیدند و در رده بزرگسالان محدثه دهقانی در وزن منفی ۴۴ کیلوگرم و انیس نوروزی در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم از بندرعباس عنوان سومی را کسب کردند.

مربیگری و سرپرستی تیم ۲۷ نفره هرمزگان را خانمها سیدی پور و زارعی به عهده داشتند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها