افزونه جلالی را نصب کنید.

آغاز آموزش مدیریت پسماندهای شهری در مجتمع بنکداران بندرعباس

  • کد خبر : 22201
  • 14 آذر 1402 - 18:12
آغاز آموزش مدیریت پسماندهای شهری در مجتمع بنکداران بندرعباس
حمید جمالی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس طی نشستی در دفتر هیأت امنایی مجتمع بنکداران، بر لزوم آموزش های شهروندی به تمامی اقشار جامعه تأکید و آگاه سازی قشر مختلف را ضروری دانست.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، حمید جمالی در این خصوص مطرح کرد: به منظور نهادینه شدن فرهنگ بیرون گذاشتن زباله ها در ساعت ۹ شب، نریختن زباله در هر ساعت از شبانه روز در مخازن زباله یا محیط شهر و رها نکردن نخاله های ساختمانی، آموزشگران به صورت چهره به چهره با تمامی شهروندان از اقشار مختلف گفتگو می کنند.
جمالی ادامه داد: تلاش بر این است که اطلاع رسانی و آگاه سازی به صورت عمومی و چهره به چهره از درب منازل، صنوف و مدارس باشد تا در نهایت تمامی اعضای خانواده با یکدیگر مشارکت و همکاری داشته باشند و در عمل به این آموزش ها مسوولیت پذیر شوند‌.
این مقام مسوول با بیان اینکه مجتمع بنکداران پسماندهای خشک خود را مدیریت می کنند و آن ها را دور نمی ریزند، افزود: برچسب های مخصوص پسماند تر و خشک توسط سازمان مدیریت پسماند بر روی تمامی مخازن زباله این مجتمع نصب و آموزش تفکیک پسماند نیز به آنها داده می شود.
وی عنوان کرد: در حال حاضر آموزش های کلی مدیریت پسماند منازل و مشاغل، توسط آموزشگران این سازمان در مجتمع بنکداران آغاز شده است.
حمید جمالی در پایان گفت: شهروندان خواهان محیط زندگی سالم و شهری پاکیزه هستند که این مهم با مشارکت همگی آنها تحقق می یابد‌.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها