افزونه جلالی را نصب کنید.

اولین عمل اهدا عضو، در بیمارستان صاحب الزمان انجام شد

  • کد خبر : 22163
  • 14 آذر 1402 - 16:24
اولین عمل اهدا عضو، در بیمارستان صاحب الزمان انجام شد
رییس واحد اهدا عضو استان، از انجام یه مورد اهدا عضو در بامداد امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر محمود حسین پور در این باره گفت: کبد و دو کلیه احمد جعفرزاده، جان آفرین ۵۴ ساله هرمزگانی، برای پیوند به بیماران نیازمند به عضو پیوندی، طی عمل هاروست، توسط تیم اعزامی از مرکز پیوند جنوب کشور، برداشت و برای پیوند به بیماران لیست انتظار به بیمارستان ابوعلی سینای شیراز فرستاده شد.

دکتر حسین پور در ادامه افزود: احمد جعفرزاده، در تاریخ ۲۸ آبانماه به دنبال سکته مغزی، توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان صاحب الزمان منتقل و با توجه به وخامت حالش، وی در بخش مراقبت های ویژه، تحت مراقبت قرار گرفت. با توجه به وسعت خونریزی مغزی و شدت آسیب وارده به سلول های مغز، به رغم انجام اقدامات درمانی لازم، این جان آفرین گرانقدر، در تاریخ ۱۱ آذر ، مرگ مغزی میگردد.

بعد از انجام تاییدات بالینی توسط چهار پزشک تایید کننده و رضایت خانواده مبنی بر اهدا عضو، هماهنگی لازم برای اعزام تیم جراحی از مرکز پیوند انجام شد و با توجه به بستری بودن این جان آفرین در بیمارستان صاحب الزمان، عمل هاروست برای اولین بار در این بیمارستان انجام شد.

دکتر حسین پور ضمن طلب آمرزش برای این جان آفرین گرانقدر و تقدیر از خانواده ایثارگیر جعفر زاده برای انجام این کار خداپسندانه، گفت: این هفتمین اهدا عضو انجام شده در سال جاری بوده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها