افزونه جلالی را نصب کنید.
پس از وقفه ای چند ساله

لیگ برتر بسکتبال هرمزگان کلید خورد

  • کد خبر : 22216
  • 14 آذر 1402 - 18:40
لیگ برتر بسکتبال هرمزگان کلید خورد
با حضور نمایندگان تیم های حاضر در لیگ و مسئولان هیئت بسکتبال هرمزگان، قرعه کشی لیگ برتر باشگاه های آقایان برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری چلچله بندر، مهران شاهی رئیس هیئت بسکتبال استان هرمزگان، در آیین  قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال هرمزگان اظهار کرد:  پس از اینکه در برگزاری مسابقات باشگاهی بسکتبال هرمزگان مدت ها با رکورد دچار بود،  به همت هیئت جدید، لیگ برتر بسکتبال باشگاه های آقایان استان آغاز به کار کرد.

وی افزود: هرمزگان با پتانسیل های ورزشی بسیار ارزنده در رشته بسکتبال و پیشینه ای که بیش از ۱۵ سال قبل همواره در میان سه تیم برتر کشور بوده در سال های اخیر به رده بیش از سی نزول کرده است.

شاهی ادامه داد: با رویکردهای نوین و با تلاش همکاران ارجمند در دور جدید فعالیت های هیئت بسکتبال به دنبال ایجاد انگیزه و رغبت در میان ورزشکاران هستیم تا باز هم به دوران اوج بسکتبال هرمزگان برگردیم و خصوصا شاهد درخشش مینی بسکتبال و رده جوانان باشیم.

رئیس هیئت بسکتبال هرمزگان با بیان اینکه بسکتبال هرمزگان نیاز به آموزش، هم افزایی و زیرساخت دارد، افزود: تقویت مربیان و داوران علاوه بر تقویت بسکتبالیت ها از اهم برنامه های هیئت بسکتبال هرمزگان به شمار می رود.

شاهی خاطرنشان کرد: از برنامه ریزی های صورت گرفته افزایش رقابت های بسکتبال در رده های مختلف است و با ایجاد تیم های جدید ارتقای انگیزه ورزشکاران را دنبال خواهیم کرد.

وی ابزار داشت : از آنجایی که یک تیم برای آقایان و یک تیم به بانوان بسکتبالیست هرمزگان در عرصه ملی اختصاص یافته است به دنبال اعزام بهترین تیم در رقابت ها هستیم و امیدواریم با آغاز به کار مجدد لیگ برتر بسکتبال باشگاه های آقایان هرمزگان درخشش استان در این رشته ورزشی را پس از سال ها شاهد باشیم.

در این آیین با حضور مهران شاهی، رئیس هیئت بسکتبال هرمزگان، سعید غلامرضایی، دبیر هیئت و ترابی مسئول کمیته داوران و مسئول برگزاری لیگ سال جاری و حضور نمایندگان تیم ها قرعه کشی این مسابقات برگزار شد .

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیمهای نفت ستاره خلیج فارس، ستارگان پدیده، استقلال قشم و آسا میناب در گروهA ، تیمهای اروند بندرعباس، شهریار بندرعباس، مهرونی لافت، منطقه آزاد کیش در گروه B قرار گرفتند.

همچنین تیمهای استقلال بندرعباس، پاس بندرلنگه، آرش قشم، آرش میناب نیز در گروه Cو تیمهای عملیات ۶ گاز بندرعباس، ملوان بندرکنگ، شهر بسکتبال قشم و آنامیس میناب(مقاومت) در گروهD  با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها