افزونه جلالی را نصب کنید.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی هرمزگان در دانشگاه آزاد واحد بندرعباس بازگشایی شد

  • کد خبر : 22185
  • 14 آذر 1402 - 16:39
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی هرمزگان در دانشگاه آزاد واحد بندرعباس بازگشایی شد
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی هرمزگان با حضور جمع کثیری از نخبگان ،پژوهشگران ،نماینده ولى فقیه ،قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامى شهردار بندرعباس بازگشایى و برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس نوبانى افزود :تحقیق و پژوهش پیرامون مسائل مختلف در دنیایی که بر محور دانش و دانایى بنا شده أست یک ضرورت مهم و اساسى می باشد ،سطح دانش به طور مستقیم بر میزان پژوهش اثر گذار است و محور شکوفایى رشد و اندازه یک موضوع را برای پژوهش مشخص و معلوم می کند.

شهردار بندرعباس بیان داشت :در جهان کنونی دانستن ،فهم و دانش یکی از محورها  اصلى پیشرفت و رشد محسوب می شود.  پالایش و اندازه دانایى به میزان تولید و مصرف اطلاعات و گسترش دانایى به دسترسی سریع و آسان به منابع علمى موثق وابسته است. دانسته هاى ما یا از طریق مطالعه منابع اطلاعاتى موجود حاصل می شود یا براساس پژوهش هایى که خود انجام می دهیم به دست می آید.

اگر این دانسته ها بر اساس نتایج پژوهش هاى قبلی باشد در واقع به مصرف اطلاعات پرداخته ایم و اگر مبتنى بر مشاهدات و تحلیل های جارى باشد تلاش ما به تولید اطلاعات منجر شده است. بنابراین، منبع اصلى تولید اطلاعات و دانش جدید در واقع حاصل فعالیت های پژوهشى است که انجام می گیرد. 

مهدی نوبانى خاطر نشان کرد :این نمایشگاه در واقع نمایش نبوغ و ایده و فکر و خلاقیت جوانان و پژوهشگران أست و قطعا پنجره اى رو به دنیای علم تکنولوژى وپیشرفت کشور و منطقه می باشد که با حمایت ها میتوان در راستاى رشد و تعالى جامعه اثر گذار تر و مفید واقع شود 

شهردار در پایان سخنان خود گفت:مساله امروز دنیاى ما دانش علم و به روز بودن أست و دنیاى امروزه دنیاى خرد اندیشه و فن آورى و دانستن أست و باید کشور ما و استان و شهر بندرعباس در همین مسیر حرکت کند تا از قافله پر شتاب دانش عقب نماند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها