افزونه جلالی را نصب کنید.

اعزام مصدومین سانحه تصادف کهورستان توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵

  • کد خبر : 22610
  • 24 آذر 1402 - 20:06
اعزام مصدومین سانحه تصادف کهورستان توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه خودرو سایپا و خودرو سمند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر حسین قاسمی در ایناره گفت: این حادثه در ساعت ۱۵:۲۳ دقیقه توسط شهروندان به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد. طبق گزارش شهروندان این حادثه، در محور کهورستان- لارستان حوالی روستای چاه ماخور به وقع پیوسته و ۷ مصدوم و یک فوتی به دنبال داشته است.

دکتر قاسمی در ادامه افزود: با توجه به تعداد مصدومین،بالافاصله ۵ دستگاه آمبولانس ( ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر ) به محل حادثه اعزام، اقدامات اولیه درمانی انجام و با توجه به نعدد جراحات وارده به مصدومین و با توجه به بعد مسافت تا مراکز درمانی، با اداره اورژانس هوایی بندرعباس جهت اعزام بالگرد هماهنگی لازم انجام شد. همزمان با اعزام بالگرد به محل حادثه، مصدومین توسط آمبولانس هاس های اعزامی به پد بالگرد کهورستان اعزام و از آنجا در ساعت ۱۶:۳۰ توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ ، به بندرعباس منتقل شد.

با توجه به نزدیک بودن به زمان غروب آفتاب، بالگرد، مصدومین را به پد بالگرد هوادریا منتقل و از آنجا به وسیله ۵ دستگاه آمبولانس ( چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس متعلق به اسکله شهید رجایی به بیمارستان های صاحب الزمام و شهید محمدی منتقل گردیدند.
وی پر ادامه افزود: تمامی مصدومین این حادثه، آقا و در رنج سنی ۱۵ تا سه ساله و از اتباع افاغنه بودند. مصدومین دارای ترومای متعدد به ناحیه سر، لگن، شکستگی استخوان ران و.. بودند. یک آقای ۳۵ ساله نیز در این حادثه و زمان وقوع حادثه فوت نموده است
دکتر قاسمی در انتها از همه کارشناسان فوریت های پزشکی که در این ماموریت برای نجات جان مصدومین تلاش نمودند تقدیر نمود و برای مصدومین این حادثه آرزوی شفای عاجل نمود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها