افزونه جلالی را نصب کنید.
امام جمعه اهل سنت بندرعباس:

حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک محکوم است

  • کد خبر : 22591
  • 24 آذر 1402 - 19:44
حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک محکوم است
امام جمعه اهل سنت بندرعباس حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک استان سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، شیخ یوسف جمالی در نماز جمعه امروز اهل سنت با بیان اینکه حملات تروریستی و ریختن خون بی گناه محکوم است، تصریح کرد: در حملات تروریستی بامداد امروز، تعدادی از نیروهای انتظامی به شهادت رسیدند که دور از انسانیت بود.
وی افزود: حملات تروریستی باعث ناامن شدن منطقه می شود از این رو چنین حرکاتی از جانب هرکس محکوم است و نباید به بهانه های رسیدن به خواسته ها از اقدامات تروریستی استفاده کرد.
وی در ادامه با اشاره به رد پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه از سوی آمریکا افزود: این اقدام یک بار دیگر پوچ بودن شعار های دموکراسی غربی را نشان داد.
به گفته امام جمعه اهل سنت بندرعباس، اکثریت قریب به اتفاق کشورهای جهان خواهان آتش‌ بس هستند اما فقط یک کشور به تنهایی سرنوشت انسان هایی را به‌ گروگان گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه باید باور کنیم که یاور ما الله است و به‌ انتظار غیر الله نشستن همان گونه که در منطق شرع شرک است، حماقت نیز محسوب‌ می شود.
شیخ جمالی افزود: این اتفاق ثابت کرد که سازمان ملل، آلتی در دست قدرت های بزرگ بوده و این یعنی قانون جنگل بر این سازمان حاکم است.
وی افزود: وقتی در مجمع عمومی سازمان ملل بیش از ۱۵۰ کشور و در شورای امنیت از ۱۵ عضو اگر یک عضو نظر مخالف بقیه اعضا داشته باشد، آن نظر وتو می شود و این نشان دهنده ناقص بودن قوانین بین المللی است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها