افزونه جلالی را نصب کنید.
دبیر هیات تنیس روی میز استان هرمزگان خبر داد:

برترینهای تنیس روی میز منطقه ۱۱ کشور مشخص شدند

  • کد خبر : 22687
  • 25 آذر 1402 - 14:32
برترینهای تنیس روی میز منطقه ۱۱ کشور مشخص شدند
دبیر هیات تنیس روی میز استان هرمزگان از مشخص شدن نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان و امیدهای منطقه 11 کشور در بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سعید مظفری دبیر هیأت تنیس روی میز هرمزگان در این خصوص اظهار کرد: در رده بزرگسالان منطقه ۱۱ کشور با شرکت ۸۱ بازیکن در ۲۶ گروه ۳ نفره و انجام ۸۱ بازی در مرحله گروهی، ۶۲ بازی در مرحله حذفی و مجموعا پس از انجام ۱۴۳ بازی، احسان شریعتی از استان فارس اول شد، مجید باصولی از بوشهر عنوان دومی را کسب کرد و سینا زارع و آرین عادل هر دو از فارس مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه علی کبیریان از هرمزگان و سید محمد رضا حسینی از فارس نیز مشترکا پنجم شدند و مهیار خادم از فارس، محمد شهریاری از فارس نیز به ترتیب هفتم و هشتم شدند، اضافه کرد: در این سری رقابتها محمد امین سینایی از فارس، محمد امین پرخانی از هرمزگان، صدرا خادم از هرمزگان و محمد سبحان یحیایی از فارس به ترتیب نهم تا دوازدهم شدند و علیرضا قنبری زاده از هرمزگان به اتفاق عرفان شامخی از فارس، آرمان حاتمی از فارس، امیر علی یحیایی از فارس نیز مشترکا عنوان سیزدهمی را از آن خود کردند.

مظفری ادامه داد: در رقابتهای امیدهای منطقه یازده کشور نیز با شرکت ۶۶ بازیکن و در ۲۲ گروه ۳ نفره  و انجام ۶۶ بازی در مرحله گروهی و ۵۴ بازی در مرحله حذفی و مجموعا پس از انجام ۱۲۰ بازی، احسان شریعتی از فارس اول شد، سید محمد رضا حسینی از فارس دوم و صدرا خادم از هرمزگان به اتفاق مهیار خادم از فارس مشترکا عنوان سومی را کسب کردند.

همچنین هومن ساحلی زادگان از هرمزگان نیز به اتفاق محمد سبحان یحیایی از فارس مشترکا پنجم شدند.

دبیر هیات تنیس روی میز استان هرمزگان اضافه کرد: محمود جلالی از هرمزگان، عرفان شامخی از فارس، امیر علی یحیایی از فارس، علی آبشیرینی از بوشهر، عرشیا حاتمی از فارس و محمد امین سینایی از فارس به ترتیب عناوین هفتم تا دوازدهم را از آن خود کردند.

شایان پیری از هرمزگان، آرمان حاتمی از فارس، کارن دوستی از هرمزگان و امیر محمد موسوی از هرمزگان نیز مشترکا عنوان سیزدهم را به دست آوردند.
گفتنی است در مراسم پایانی این رقابتها با حضور احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و میردادی شهردار قشم، از نفرات برتر تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها