افزونه جلالی را نصب کنید.

تشیع پیکر پاک شهید گمنام بر دستان هنرمندان استان هرمزگان

  • کد خبر : 22726
  • 26 آذر 1402 - 4:41
تشیع پیکر پاک شهید گمنام بر دستان هنرمندان استان هرمزگان
اسمعیل جهانگیری در جلسه برنامه ریزی جهت ورود شهید گمنام به استان هرمزگان گفت: میزبانی شهید گمنام بودن برای ما افتخار است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه برنامه ریزی جهت میزبانی از شهید گمنام با جمعی از هنرمندان و خانواده های شهدای استان به همفکری و ارائه پیشنهاد پرداخت.

جهانگیری بیان کرد: برای ورود این شهید گمنام برنامه ریزی های متعددی در استان انجام پذیرفته است و ما نیز باید در این برنامه حضور داشته باشیم.

وی به موضوع ایثار و شهادت اشاره کرد و بیان نمود: همه شما به جایگاه شهادت اشراف دارید و به این موضوع معتقد هستید و می دانید که جایگاه شهدا در نزد پروردگار بالاترین است.

ایشان گفت: وقتی شهیدی وارد استان می شود حال و هوای آن شهر را متفاوت می کند و حس و حال خوبی را به انسان منتقل می کند و تا مدتها این حال خوب برای انسان ماندگار است.

جهانگیری ادامه داد: ما باید خودمان را از این موهبت الهی محروم نکنیم و برای این ورود باید یک برنامه ریزی داشته باشیم و در این جلسه می خواهیم با همفکری با یکدیگر یک برنامه ریزی برای ورود این شهید گمنام به استان داشته باشیم و به بهترین شکل از آنها استقبال کنیم.

گفتنی است: در پایان این جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان پیشنهادات و نکته نظرات خود در خصوص میزبانی از این شهید گمنام ارائه و مقرر گردید تشیع این شهید گمنام روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در فرهنگسرای طوبی انجام شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها