افزونه جلالی را نصب کنید.
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛

مراسم تشییع شهدای گمنام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد

  • کد خبر : 22739
  • 27 آذر 1402 - 11:09
مراسم تشییع شهدای گمنام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم تشییع شهدای گمنام ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه یکشنبه شب ۲۶ آذر در مسجد امام رضا (ع) پردیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، این مراسم با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، جمعی از اساتید، دانشجویان و مدیران دانشگاه برگزار شد.

دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مراسم با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین وقایع تاریخی کشور است، گفت: جنگ و تهاجم ۸ ساله به کشور با رشادت دلاورمردان کشورمان همراه بود. در این جنگ ناجوانمردانه ۸۰ کشور دنیا با ما جنگیدند ولی به لطف خدا و رهبری حضرت امام رحمت الله علیه و شجاعت و ایثارگری ملت ایران در همه اقشار سربلند از جنگ بیرون آمدیم و یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم.

دکتر جاودان اظهار کرد: امنیت و آرامش و همچنین توسعه‌ای که در کشور وجود دارد به ویژه توسعه آموزش و پیشرفت‌های علمی که در کشور اتفاق می‌افتد مدیون ایثارگری‌ها و خون شهدا است.

وی افزود: دشمن بعد از جنگ ۸ ساله به خودش جرات حمله مستقیم به کشور را نداد اما سعی دارد از طریق جنگ نرم به ملت و کشور ضربه وارد کند اما ملت ایران ملتی هوشیار و بیدار است.

حجت الاسلام سید عباس تقوی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در خط مقدم جبهه در جنگ ۸ ساله و دفاع مقدس افزود: امروز ما میراث‎دار آن مقاومت و ۸ سال دفاع مقدس هستیم. امروز خط نبرد ما همین دانشگاه و همین کلاس‌ها و این مجموعه‌هاست؛ اکنون اینجاست که ما با الهام از شهدا سنگرها را حفظ، و از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع می‌کنیم.

وی به روح شهدای غزه و دفاع مقدس سلام فرستاد و ابراز امیدواری کرد: به‌زودی ظلم از سر گیتی حذف شود و انشالله حق و عدالت بر این دنیا حاکم شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها