افزونه جلالی را نصب کنید.

همایش یک روزه «نماز سلامت معنوی» در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 22746
  • 28 آذر 1402 - 9:16
همایش یک روزه «نماز سلامت معنوی» در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار می‌شود
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از برگزاری همایش یک روزه «نماز سلامت معنوی» در سالن فارابی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در 4دی‌ماه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعباس تقوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: این همایش باهدف آموزش احکام به بیماران و با سخنرانی دکتر اصغر قربانی، عضو هیئت علمی اطفال دانشگاه علوم پزشکی تهران و استاد نمونه ستاد اقامه نماز کشور در سالن فارابی بیمارستان شهید محمدی، روز دوشنبه ۴ دی‌ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر ویژه کارکنان نظام سلامت برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه با بیان اینکه در این همایش از فعالین برتر حوزه نماز تجلیل می‌شود، افزود: همچنین گواهی ضمن خدمت به پرستان و کارکنان و گواهی امتیاز فرهنگی برای ارتقا رتبه اعضای هیئت علمی اعطا می‌شود.

وی عنوان کرد: شایسته است که کلام خدا را اطاعت کنیم، جایی در قرآن فرموده مواظب خودتان باشید، انسان بودن‌تان را مراقب کنید.

حجت‌الاسلام تقوی با بیان اینکه کلام خدا می‌فرماید که تنها نباید به بهشت بروید، باید با خانواده بروید، اضافه کرد: اهل بیت هرکسی هم متناسب با جایگاهش است. مسئول خانواده، اهل بیتش همسر و بچه‌هایش هستند و اهل بیت مسئول شهر، اهل شهر هستند. همان طور که پیغمبر فرمودند من و علی پدر این امتیم.

وی اظهار کرد: هریک از ما باید مراقب رفتارهای فردی و اجتماعی، مدیریتی، اقتصادی و غیراقتصادی، اخلاقی و غیراخلاقی زیرمجموعه‌هایمان باشیم.

حجت‌الاسلام تقوی گفت: رمز و راز عاقبت به‌خیری در سبک‌باری است. کمتر دل به دنیا ببندیم و نماز و معنویات را جدی بگیریم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها