افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک؛

ارودی جهادی خدمات پزشکی در روستای گونمردی به همت  موسسه راه ایمان برپا شد

  • کد خبر : 22909
  • 02 دی 1402 - 19:01
ارودی جهادی خدمات پزشکی در روستای گونمردی به همت  موسسه راه ایمان برپا شد
دکتر مجتبی مهترپور گفت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم، اردوی جهادی دو روزه در مورخ ۳۰ آذر ماه به همت گروه جهادی پزشکی اعزامی موسسه راه ایمان و شبکه بهداشت و درمان سیریک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر مهترپور افزود: در این اردوی جهادی که بالغ بر ۷ نفر نیروی متخصص کادر درمان متشکل از متخصص زنان، داخلی، اطفال، چشم پزشکی، طب فیزیکی، سونوگرافی و پزشک عمومی بهمراه سایر همکاران این مرکز در این اردو حضور داشتند خدماتی از قبیل ویزیت، آموزش، تزریقات درون مفصلی، سرم تراپی،نوار قلب، سونوگرافی، و تجویز دارو بصورت رایگان به مراجعین ارائه دادند.

وی ضمن تشکر و  قدردانی از گروه جهادی اعزامی تصریح کرد: در این اردوی جهادی به تعداد ۱۱۸۵ هزار نفر از مراجعین خدمات آموزشی و درمانی رایگان ارائه شد. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: اهمیت اردوهای جهادی در بعد اول و ظاهر آن، خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم است، اما بعد دوم اهمیت اردوهای جهادی و اصل موضوع این است که اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی است و انتقال فرهنگ جهادی به مردم و مسئولان محلی توسط نخبگان و متخصصانی است که از درآمد خود گذشته و به عرصه خدمت رسانی آمده اند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها