افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری همایش «نماز، سلامت معنوی» با حضور دکتر اصغر قربانی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • کد خبر : 22950
  • 04 دی 1402 - 19:04
برگزاری همایش «نماز، سلامت معنوی» با حضور دکتر اصغر قربانی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران
همایش و دوره آموزشی «نماز، سلامت معنوی» با سخنرانی دکتر اصغر قربانی متخصص کودکان بیمارستان بهارلو و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، استاد نمونه ستاد اقامه نماز کشور صبح دوشنبه ۴ دی ماه در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، سالن فارابی بیمارستان شهیدمحمدی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، همایش و دوره آموزشی «نماز ، سلامت معنوی» با سخنرانی دکتر اصغر قربانی متخصص کودکان بیمارستان بهارلو و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران صبح دوشنبه ۴ دی ماه در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، سالن فارابی بیمارستان شهیدمحمدی با حضور قریب به ۴۵۰ نفر از کادر درمان و کارکنان بیمارستان‌های مختلف این استان شامل بیمارستان‌های دولتی ،تأمین اجتماعی،خصوصی و نظامی برگزار شد.

در این همایش دکتر اصغر قربانی، متخصص کودکان بیمارستان بهارلو، استاد نمونه ستاد اقامه نماز کشور و مدرس همایش در خصوص احکام نماز خاص بیماران ازجمله «وضو، تیمم، وضوی جبیره‌ای و تیمم نیابتی» در شرایط مختلف اختیاری و اضطراری سخنرانی کرد.

این عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با روش‌های جذاب و ابتکاری در فضایی کاملاً شاد به تشریح طریقه اقامه نماز با توجه به وضعیت‌های مختلف بیمار، در حالت‌های «ایستاده، نشسته و خوابیده» به‌صورت تئوری و عملی  و با کمک بیمار نما و کلیپ‌های آموزشی به‌تفصیل برای شرکت‌کنندگان پرداخت که مورد استقبال بالای حضار قرار گرفت.

در ادامه دکتر قربانی با طرح پرسش‌هایی از حاضران خواست تا در این همایش به‌صورت فعال حضور داشته باشند و از شرکت‌کنندگان در پرسش و پاسخ ، با اهدای هدایایی تقدیر کرد.

در این همایش ابزار و وسایل ابتکاری که در بیمارستان بهارلو تهران برای تسهیل ادای فریضه نماز بیماران و همراهان آن‌ها و کارکنان بخش‌ها در اتاق‌ها و بخش‌های بیمارستان وجود دارد به حضار معرفی و توضیحات لازم داده شد. و با توجه به نظرسنجی‌های صورت گرفته  این همایش  با رضایتمندی بسیار بالای شرکت‌کنندگان به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=22950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها