افزونه جلالی را نصب کنید.

بررسی وضعیت بهداشت و درمان بخش شیبکوه در شورای اداری شهرستان بندرلنگه

  • کد خبر : 23166
  • 10 دی 1402 - 0:46
بررسی وضعیت بهداشت و درمان بخش شیبکوه در شورای اداری شهرستان بندرلنگه
مشکلات بهداشتی درمانی بخش شیبکوه در جلسه شورای اداری شهرستان بندرلنگه بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، جلسه شورای اداری با محوریت بررسی مشکلات بهداشتی درمانی بخش شیبکوه به ریاست مهندس فواد مرادزاده فرماندار محترم شهرستان بندرلنگه و با حضور دکتر مرتضی سالمی رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان، ائمه جمعه ، بخشدار ،دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و مدیران و مسئولین شهرستان در شهر بندرچارک برگزار شد

در این جلسه مواردی همچون شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شهر چارک ، راه اندازی بخش دیالیز در این مرکز و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر مرتضی سالمی در این خصوص گفت: تداوم ارائه خدمات بصورت شبانه روزی در مرکز خدمات جامع سلامت شهر چارک مستلزم همکاری مسئولین محلی و خیرین محترم بوده و شبکه بهداشت درمان و آموزش شهرستان بندرلنگه در حال آماده سازی زیرساخت های لازم می باشد و در این راستا چهار واحد مسکونی ، دندانپزشکی و آزمایشگاه در حال احداث می باشد.
وی افزود اعتبارات مورد نیاز بخش دیالیز این مرکز نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین و ظرف چند ماه آینده راه اندازی خواهد شد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان همچنین به ظرفیت روستای مقام در موضوعات گردشگری سلامت و دورا پزشکی اشاره کرد و گفت بزودی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و دانشکده علوم پزشکی غرب استان بیماران روستای مقام از خدمات تخصصی پزشکی به صورت دورا پزشکی بهره مند خواهند شد که در این زمینه نیز حمایت و همکاری مسئولین محلی و خیرین ضروری می باشد.
دکتر سالمی در ادامه به سهم قابل توجه بخش شیبکوه از پروژه‌های بهداشتی درمانی در حال ساخت اشاره کرد و گفت از سال گذشته ساخت ۱۲ واحد شامل خانه بهداشت ، محل زیست پزشک و تیم سلامت، آزمایشگاه و دندان پزشکی در روستاهای مختلف بخش شیبکوه آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.
وی از مشارکت خیرین و مسئولین منطقه و محلی در راه اندازی پایگاه های اورژانس جاده ای مقام و گرزه قدردانى کرد و مشارکت مردم را رکن اساسی توسعه سلامت برشمرد.
در ادامه فرماندار محترم شهرستان بندرلنگه ضمن اعلام حمایت از حوزه بهداشت و درمان شهرستان از تمامی مسئولین بخش شیبکوه خواست تمام توان خود را در همکاری با این حوزه جهت ارتقا ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه به کار گرفته و مصوبات جلسه را با جدیت پیگیری نمایند

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=23166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها