افزونه جلالی را نصب کنید.
امام جمعه بندرعباس: جنایت کرمان کار صهیونیست ها است

جنایت کرمان کار صهیونیست ها است

  • کد خبر : 23480
  • 15 دی 1402 - 16:51
جنایت کرمان کار صهیونیست ها است
امام جمعه بندرعباس گفت: کشتن مردم بی گناه اوج قساوت قلب و ناجوانمردی است که از انسان‌های کج اندیش مانند صهیونیست ها و اربابانشان بر می آید و به مردم آدرس غلط داعش را ندهند پشت پرده این ماجرا آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بندرعباس، اظهار داشت: مصیبت سخت و جانکاه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: کشتن مردم بی گناه اوج قساوت قلب و ناجوانمردی است که از انسان‌های کج اندیش مانند صهیونیست ها و اربابانشان بر می آید و به مردم آدرس غلط داعش را ندهند پشت پرده این ماجرا آمریکا و اسرائیل است.

خطیب جمعه بندرعباس ادامه داد: طراحی و برنامه ریزی این کارها، صهیونیست ها هستند چون که از مقاومت سیلی سختی خوردند و با این قبیل کارهای ددمنشانه به دنبال تسلی خاطر و اینگونه از بی گناه انتقام می گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: قدرت شما در غزه کشتن کودکان و زنان بی گناه است و در میدان مبارزه در گل گیر کرده اند و جنس شما از ناپاکی است.

غربی ها به دنبال گسترش فساد در جوامع اسلامی هستند

وی همچنین اظهار کرد: توطئه کشف حجاب که بنیان آن از حکومت نظامی و چماق به دست رضاخان آغاز شد که چادر را از سر زن ایرانی بیرون آوردند یک توطئه انکلیسی است که در زمان قاجاریه علمای اسلام اجازه این کار را ندادند.

امام جمعه شهرستان بندرعباس ادامه داد: امروز تقابل اسلام و غرب وجود دارد و آنها در گفت‌وگو با ما توان ندارد و با برنامه ریزی به دنبال فساد جوامع اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ابراز داشت: امروز غرب در لجنزار روسپیگری، سقط جنین، فروپاشی اخلاقی و تک والدینی غرق شده و لذت گرایی، دنیای غرب را به این وضعیت اسفناک رسانده است.

وی افزود: دشمن برای زدودن هویت اسلامی گام به گام حرکت می کند و  نقشه های متنوع و فریب دهنده ای را برای  دختران معصوم و زنان ما را تدارک دیده اند.

دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: تلاش دشمن، پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات است که مردم را مایوس کند و کلید واژه هایی مانند تحریم انتخابات را کلید زده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ابراز داشت: دلخوری مردم از برخی از مسئولان، القای نظام مند انتخابات، متصل کردن رای مردم به کلیت نظام، ایجاد نا امنی اقتصادی و اجتماعی و نظر سازی ها و افترا به نهادهای انقلابی از نقشه های دشمن در طول این ایام است.

وی همچنین تصریح کرد: با انتخابات قدرت  نظام جمهوری اسلامی بیشتر می شود و در عرصه دیپلماسی نیز حرف های بسیار برای گفتن خواهد داشت.

رفت و آمد مدیران دستگاه های اجرایی به پارسیان بیشتر شود

امام جمعه شهرستان بندرعباس گفت: یکی از مشکلات که در استان و بویژه شهرستان پارسیان وجود زمین های موات است که بسیاری از شهروندان هرمزگانی را درگیر کرده و دولت و قوه قضاییه و نمایندگان به دنبال راه حل باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: مهاجرت برخی از خانواده ها از عسلویه به پارسیان بخاطر آلودگی هوا و خیل عظیمی از وجود اتباع، وضعیت مدارس پارسیان را اسفناک و بحران آفرین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طولانی بودن جاده پارسیان و نبود جاده مطلوب برای رفت و آمد میل مدیران و دستگاه های اجرایی برای سفر به پارسیان را کاهش داده که باید چاره اندیشی شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=23480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها