افزونه جلالی را نصب کنید.

تعطیلی و پلمپ ۸ مرکز پزشکی و غیر پزشکی متخلف و مداخله گر در امور درمانی

  • کد خبر : 23523
  • 19 دی 1402 - 9:21
تعطیلی و پلمپ ۸ مرکز پزشکی و غیر پزشکی متخلف و مداخله گر در امور درمانی
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شناسایی ،تعطیلی و پلمپ دوازده مرکز متخلف و غیر مجاز مداخله گر در امور درمانی در تاریخ ۱۳ دیماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر منوچهر کمالی در این خصوص گفت: به منظور صیانت از سلامت مردم و جلوگیری از فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان ،طی بازدیدهای مستمر و همکاری نظام پزشکی استان، اماکن و اداره تعزیرات و حکم دادستانی ،۷ مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی و لیزر،یک مورد تبدیل مطب عمومی به موسسه درمانی بدون اخذ مجوز مربوطه،۲ مطب متخلف و فاقد مجوز شناسایی،پلمپ و پرونده آنها به مراجع ذی صلاح ارجاع گردید.

دکتر کمالی افزود: توصیه می شود شهروندان گرامی از مراکز دارای مجوزهای قانونی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و از مراجعه به افراد یا مراکز فاقد مجوز خودداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

پلمپ ۲ مرکز غیر  مجاز زیبایی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پلمپ ۲ مرکز غیر مجاز ارایه خدمات زیبایی در هرمزگان خبر داد.

دکتر منوچهر کمالی اظهار کرد: با تلاش و پیگیری نا محسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان این معاونت امروز ۲ مرکز غیر مجاز در خصوص ارائه خدمات پوست و زیبایی بدلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان شناسایی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این مراکز غیرمجاز پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن نیروی انتظامی شهرستان هرمزگان و کارشناسان معاونت درمان و نظام پزشکی، پلمپ و مباشرین این مرکز به مراجع قضایی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=23523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها