افزونه جلالی را نصب کنید.

۳۳۰ پرسنل جدیدالاستخدام در آزمون توجیهی بدو خدمت شرکت کردند

  • کد خبر : 23899
  • 25 دی 1402 - 8:12
۳۳۰ پرسنل جدیدالاستخدام در آزمون توجیهی بدو خدمت شرکت کردند
آزمون جامع توجیهی بدو خدمت کارکنان جدیدالاستخدام با حضور ۳۳۰ نفر از داوطلبان همزمان با سراسر کشور در سه نوبت صبح بصورت الکترونیکی در سالن حکیم پردیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، محمد خادمی مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه گفت: پرسنل جدید الاستخدام برابر قوانین و مقررات خدمات کشوری و آئین نامه‌های مصوب هیئت امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور موظف هستند در ۶ ماهه اول استخدام خود دوره‌های مذکور را سپری کنند.

خادمی افزود: از  سال ۱۴۰۰ دوره‌های آموزش بدو خدمت بصورت متمرکز توسط حوزه آموزش ضمن خدمت کارکنان و مدیران وزارت بهداشت در ۷ مرحله بصورت مجازی برگزار و پرسنلی که ۷ مرحله مذکور را با موفقیت طی نمایند مجاز به شرکت در آزمون جامع توجیهی بدو خدمت می باشند.

وی با اشاره به اینکه آزمون های مذکور هر سه ماهه یک بار در کلیه دانشگاههای کشور برنامه ریزی و اجرامی گردد؛ ابراز کرد: پس از موفقیت کارکنان در آزمون مذکور گواهی شرکت در دوره برای نامبرگان صادر و پرسنل می توانند در سایر دوره های آموزشی شغلی، عمومی و بهبود مدیریت شرکت و از مزایای آن استفاده برخوردار شوند.

این آزمون با حضور عوامل اجرایی، نماینده وزارت بهداشت، نماینده معاونت توسعه و با نظارت حراست دانشگاه در سالن حکیم مجتمع پردیس به صورت الکترونیکی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=23899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها