افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید سرزده سرپرست شبکه بهداشت و درمان بشاگرد از مرکز خدمات جامع سلامت

  • کد خبر : 24034
  • 28 دی 1402 - 14:21
بازدید سرزده سرپرست شبکه بهداشت و درمان بشاگرد از مرکز خدمات جامع سلامت
دکترحسین احمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بشاگرد از مرکز خدمات جامع سلامت جکدان و خانه بهداشت های تابعه به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر احمدی در طی این بازدید به بررسی روند اجرای طرح ملی پویش غربالگری دیابت و فشارخون و طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مرکز جامع سلامت جکدان و خانه بهداشت جکدان بشاگرد پرداخت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بشاگرد در این بازدید میدانی از مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت های تحت پوشش از روند اجراو میزان پیشرفت مطلع، و نقاط قوت و ضعف اجرای این طرح را مورد بررسی قرار داد و راهکارهای اجرایی را ارائه نمود.

دکتر احمدی گفت: با توجه به اینکه از هر سه نفر بیمار مبتلا به فشارخون بالا، یک نفر از بیماری خود اطلاع ندارد و زمانی متوجه می شود که دچار سکته قلبی و یا مغزی شود نسبت به برنامه ریزی و پیگیری موارد ارجاعی تأکید کرد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای اجرای پویش ملی سلامت و سنجش میزان قند و فشار خون افراد بالای ۱۸ سال ، تیم سیار غربالگری مرکز بهداشت با حضور در محل ادارات شهرستان بشاگرد، فشار خون و شاخص توده بدنی (BMI) مسئولان وکارکنان ادارات را اندازه گیری کرده و با هماهنگی قبلی نسبت به نمونه گیری خون این افراد اقدام گردد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها