افزونه جلالی را نصب کنید.
برگزاری مجمع سلامت شهرستان پارسیان:

برای رسیدن به اهداف سلامت، نیاز به همکاری و مشارکت مردم و همه ادارات می باشد

  • کد خبر : 24037
  • 28 دی 1402 - 14:33
برای رسیدن به اهداف سلامت، نیاز به همکاری و مشارکت مردم و همه ادارات می باشد
چهارمین مجمع سلامت شهرستان پارسیان با موضوع پارسیان عاری از دخانیات برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، این مجمع با مشارکت همگانی و با حضور مهندس هاشمی،فرماندار،جمعی از خیرین سلامت،امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان،مدیر شبکه بهداشت،رئیس بیمارستان رستمانی،مسئولین ادارات و نهادهای امنیتی و انتظامی،بخشداران،شهرداران، دهیاران،شوراهای شهر و روستا، پرسنل بهداشت و درمان و بیمارستان رستمانی پارسیان در سالن تندگویان شهر پارسیان با اجرای امید ستاری،کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان برگزار گردید.

دکتر مرتضی توکلی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان گفت : هدف از برگزاری مجمع سلامت شهرستان، استفاده از ظرفیت خیرین،سمن ها،خانه مشارکت های مردمی،مردم و معتمدین در کنار ادارات دولتی در راستای ارتقاء شاخص های بهداشتی و سلامت مردم شهرستان و رفع مشکلات بهداشتی شهرستان می‌باشد.

دکتر توکلی افزود : با بررسی های صورت گرفته موضوع انتخاب شده را به دلیل اهمیت آن، پارسیان عاری از دخانیات با مشارکت همگانی انتخاب کردیم و امیدواریم هر روز پله به پله با یک برنامه ریزی مدون و یک عزم همگانی به این هدف نزدیک و نزدیک تر شویم.

سپس شیخ حسین حمودی،امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان خواستار فرهنگ سازی،تقویت فرهنگ اجتماعی و نظارت بیشتر خانواده ها بر نوجوانان شد و پایین آمدن سن دخانیات در کشور و به تبع آن در شهرستان پارسیان را یک فاجعه خواند که باید به وسیله مردم و مسئولین مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در ادامه مهندس هاشمی،فرماندار پارسیان ضمن تبریک حلول ماه رجب با اشاره به زحمات کادر بهداشت و درمان شهرستان پارسیان اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف سلامت،نیاز به همکاری و مشارکت مردم و همه ادارات می باشد.

رئیس شورای سلامت شهرستان پارسیان با تاکید بر اهمیت توجه خیرین سلامت بر نیازهای شهرستان پارسیان بیان داشت: نقش خیرین در حوزه بهداشت و درمان به وضوح احساس می شود و خوشبختانه در حوزه خیرین سلامت و مشارکت‌های مردمی شهرستان پارسیان همواره پیشتاز بوده و ما قدردان خیرین و دست‌اندرکاران این حوزه هستیم.

در پایان ضمن ارائه گزارش توسط مهندس عیدی مدیر گروه بهداشت محیط و سلامت کار معاونت بهداشتی استان هرمزگان،از خیرین سلامت،رابطین بهداشتی فعال در مراکز خدمات جامع سلامت و اصناف فعال در رعایت پروتکل های بهداشتی و روستاهای میلکی و حسین آباد به عنوان روستاهای بدون دخانیات با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها