افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری کارگروه «صدای مردم» در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

  • کد خبر : 24029
  • 28 دی 1402 - 14:17
برگزاری کارگروه «صدای مردم» در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از برگزاری نخستین نشست کارگروه صدای مردم در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، طی حکمی از سوی رییس دانشگاه اعضاء « کارگروه صدای مردم » منصوب شدند.

دکتر غلامعلی جاودان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان باستناد دستورالعمل کارگروه صدای مردم ابلاغی از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، احکام اعضاء « کارگروه صدای مردم دانشگاه» را صادر کرد.

این کارگروه با عضویت رئیس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی، معاون درمان، معاون بهداشتی، معاون تحقیقات و فناوری، معاون آموزشی، معاون فرهنگی و دانشجویی، معاون غذا و دارو، رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت، مدیر حراست و مدیر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه و مدیر روابط عمومی تشکیل شد.

دکتر غلامعلی جاودان اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری به دستگاه‌های اجرایی کشور دستوری مبنی بر تشکیل کارگروه «صدای مردم» اعلام کرده که این کارگروه، نظرات آحاد مردم از طریق صدای مردم شماره تلفن ۱۱۱ یا از طرق سیستم صامد که سیستم رسیدگی به شکایات است، ثبت می‌شود را با توجه به فراوانی این مسائل و مشکلات بررسی می‌کند.
وی با بیان اینکه رویکرد دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حل مسئله است و برای پیشبرد آن کار تشکیلاتی و مناسب لازم است، تأکید کرد: موارد خاص یا بعضی مشکلات فراگیر در این کارگروه مطرح می‌شود و اقدامات قانونی و لازم برای رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم صورت می‌گیرد و چنانچه نیاز به طرح موضوع در کمیته امور خاص باشد، به این کمیته ارجاع داده می‌شود یا اگر نیاز شود به صورت موردی به وزارت بهداشت گزارش می‌شود.
در ادامه این نشست اعضای کارگروه صدای مردم نقطه نظرات خود درباره ارتقای کارگروه و گردش کار فعالیت‌های آن را بیان کردند.
این کارگروه با حضور رییس و معاونین دانشگاه، مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات، مشاور و مدیرکل حوزه ریاست، مدیر حراست و مدیر روابط عمومی تشکیل شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها