افزونه جلالی را نصب کنید.

عملکرد معاونت بهداشتی پایش و ارزیابی شد

  • کد خبر : 24060
  • 28 دی 1402 - 14:57
عملکرد معاونت بهداشتی پایش و ارزیابی شد
عملکرد معاونت بهداشتی توسط تیم پایش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، پایش و ارزیابی عملکرد و زیر ساخت های حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور اعضای تیم پایش مهندس دادخدا صادقی مشاوررئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رئیس  دفتر حوزه  ریاست ، دکتر علی حیرانی  مشاوررئیس دانشگاه در امور برنامه ریزی ، مهندس آذر بنگلی رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت ، دکتر فرحناز محمدی رئیس دبیرخانه هئیت امنا ، دکتر خرمی مدیر آمار فناوری اطلاعات و ارتباطات  دانشگاه علوم پزشکی  هرمزگان در مرکز بهداشت استان هرمزگان انجام شد.

مهندس خدادادصادقی ضمن تشکر از عملکرد همکاران حوزه بهداشت ، پایش و ارزیابی را برای تمامی حوزه ها ضروری و دست  یابی  به ارتقاء کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی  دانشگاه را در گرو آن برشمرد و گفت:پیامد نظارت بر ارائه خدمات ، پایش و ارزیابی رضایتمندی و رفاه  جامعه خواهد بود.

دکترحیرانی گفت: ارزیابی عملکرد حوزه های مختلف در مقاطع زمانی کمک خواهد کرد تا بدانیم  چه دستاوردهای داشته ایم و برای دستیابی به اهداف متعالی نظام سلامت با چه چالش های مواجه هستیم .

وی افزود: بحث و گفتگو در خصوص شاخص ها و ابعاد مختلف و ارزیابی عملکرد ، دیدگاه دست اندرکاران و برنامه ریزان را نسبت به اصلاح برنامه ها و اقدامات موثر در جهت ارتقاءشاخص ها نیز تغییر می دهد.

در این جلسه برنامه عملیاتی اختصاصی و مشترک و پروژه های عمرانی و شاخص های هیات امنا ،شاخص های جشنواره شهید رجایی و سایرشاخص های فنی ، پایش و تراز اعتبارات و هزینه ها  و  خدمات مهم  و موثر ارائه شده در ۸ ماهه اول سال و شاخص های پایش مدیریت عمومی توسط تیم پایش مورد ارزیابی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها