افزونه جلالی را نصب کنید.

نشست روسای بیمارستانهای دانشگاهی هرمزگان برگزار شد

  • کد خبر : 24112
  • 01 بهمن 1402 - 17:14
نشست روسای بیمارستانهای دانشگاهی هرمزگان برگزار شد
نشست روسای بیمارستانهای دانشگاهی هرمزگان با حضورروسای بیمارستانهای دانشگاهیاستان، معاونین بیمارستانها، مترون ها و مسئولان مالی در سالن کوثر دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:در این نشست تخصصی در خصوص چگونگی محاسبه کارانه پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان درمانی، و به روز رسانی پرداختی ها مباحثی عنوان شد.

دکتر منوچهر کمالی افزود: بررسی مسائل و مشکلات نرم افزار معرفی شده از سوی وزارت بهداشت و تصمیم گیری جهت ارائه راهکار مناسب همچنین طرح موضوع پروانه های بیمارستانی در استان و تاکید بر پیگیری روند مراحل صدور و دریافت پروانه بیمارستانهای جدید فاقد پروانه از مصوبات این جلسه بود.

دکتر کمالی با اشاره به اهمیت موضوع برگزاری نماز در مراکز درمانی بیان کرد: از دیگر مباحث مهم که با سلامت معنوی افراد ارتباط مستقیمی دارد ایجاد امکانات و فضای مناسب و تجهیز نمازخانه ها در بیمارستانها و بخش های مختلف درمانی جهت ادای فریضه نماز توسط بیماران و همراهان بیمار است؛ که در این جلسه مطرح شد.

 در پایان نشست دکتر بهتا صدیق مدیر تعالی بیمارستانها و امور بیماریهای معاونت درمان در جمع کارشناسان اقتصاد درمان، حوزه نظارت، امور آزمایشگاهها، واحد دندانپزشکی، حوزه دفتر پرستاری نکات مورد نیاز را مطرح و بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها