افزونه جلالی را نصب کنید.

حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در اجرای گروه های نمایشی شرکت کننده در جشنواره تئاتر فجر

  • کد خبر : 24166
  • 04 بهمن 1402 - 17:59
حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در اجرای گروه های نمایشی شرکت کننده در جشنواره تئاتر فجر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در اجرای هنرمندان نمایش "کابوسنامه اهل هوا" از بندرعباس و نمایش "باشد وقتی دیگر" از میناب، شرکت کننده در جشنواره تئاتر فجر حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اسمعیل جهانگیری در این بازدید ضمن بیان خداقوت به گروه های نمایشی، تئاتر را هنری تاثیرگذار  عنوان کرد و گفت: تئاتر هنری والا،  ارزشمند و تعالی بخش فرهنگ است که با استفاده از نماد و زبان نو و تاثیر در ادراکات مخاطب،  می‌تواند در انتقال اندیشه، افکار و آرمانهای متعالی موثر باشد.

وی حمایت از گروه های تئاتری با زمینه سازی برای جذب بیشتر مخاطب و اشاعه هنر نمایش و همچنین آشناسازی اقشار مختلف مردم با زبان شیوا و بلیغ نمایش به عنوان شاخص ترین زبان عواطف و احساسات و اندیشه ها را از دغدغه‌های متولیان حوزه ی فرهنگ و هنر عنوان کرد.

گفتنی است: نمایش “کابوسنامه اهل هوا” به نویسندگی و کارگردانی علیرضا داوری از بندرعباس در بخش مسابقه تئاتر ایران و نمایش “باشد وقتی دیگر” به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی شیوا قاسمی از میناب در بخش خیابانی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به اجرا پرداختند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها