افزونه جلالی را نصب کنید.
برپایی میز ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری در هرمزگان؛

پاسخگویی به مطالبات و حل مشکلات مردم هرمزگان

  • کد خبر : 24403
  • 13 بهمن 1402 - 8:48
پاسخگویی به مطالبات و حل مشکلات مردم هرمزگان
با حضور مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی شرکت آبفای کشور همزمان با دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان هرمزگان، مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی شرکت مهندسی آبفای کشور به اتفاق مدیرعامل و معاونین آبفای هرمزگان در این سفر سه روزه پاسخگوی مطالبات مردم در قالب میز خدمت ارتباطات مردمی هستند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، در سه روز استقرار میز ارتباطات مردمی در شهر بندرعباس، محمد رسولی امین مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی شرکت مهندسی آبفای کشور به همراه عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل و معاونین آبفای استان، ضمن ملاقات مردمی، پاسخگوی مطالبات و شکایات مردم در حوزه فعالیت‌های این شرکت هستند.
محمد رسولی امین نماینده تام الاختیار شرکت مهندسی آبفای کشور در سفرهای استانی دولت که در میز ارتباطات مردمی حضور دارد، اظهار داشت: پاسخگویی و حل مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب استان هرمزگان در میز خدمت ارتباطات مردمی وزارت نیرو از اقدامات قابل توجه دولت به مردم شریف استان هرمزگان است.
وی با اشاره به اهمیت میز ارتباطات مردمی افزود: دیدار چهره به چهره با مردم می‌تواند فاصله شهروندان با مسئولین را کم کند و موجب تسریع در خدمت رسانی شود.
رسولی امین اضافه کرد ما برای پاسخگویی و حل مشکلات مردم هرمزگان از امروز چهارشنبه تا روز جمعه در بندرعباس آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم هرمزگان هستیم.
گفتنی است، میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو با حضور مریم کارگر نجفی معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات و محمد محمدزاده مدیرکل دفتر بازرسی و عملکرد وزارت نیرو به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزیر نیرو و همچنین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در باشگاه آبفا واقع در پشت بیمارستان شهید محمدی دایر است و مردم می توانند از ۱۱ تا ۱۳ بهمن از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برای ارائه مشکلات و درخواست های خود مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها