افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: از محسنات سفر هیات دولت به استانها، انتقال مستقیم مطالبات مردمی به مدیران بالادستی است.

از محسنات سفر هیات دولت به استانها، انتقال مستقیم مطالبات مردمی به مدیران بالادستی است.

  • کد خبر : 24488
  • 16 بهمن 1402 - 8:58
از محسنات سفر هیات دولت به استانها، انتقال مستقیم مطالبات مردمی به مدیران بالادستی است.
سید موسی حسینی کاشانی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به عنوان نماینده تام الاختیار این وزارتخانه در ستاد میز ارتباطات مردمی حضور داشت گفت: از محسنات سفر هیات دولت به استانها، انتقال مستقیم مطالبات مردمی به مدیران بالادستی است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سید موسی حسینی کاشانی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: برنامه دولت برای سفرها بدین صورت است که دستگاههای مختلف فرصت مناسبی را تدارک ببینند تا اهالی و قشرهای مختلف بدون واسطه بتوانند مسایل خود را با نمایندگان دولت مطرح کنند.

وی به محسنات سفر هیات دولت به استانها اشاره کرد و گفت: این سفرها محاسنش این است که می تواند این ارتباط نزدیک را فراهم کند و مواردی که نیاز هست به مسئولین بالاتر برسد این فرصت را فراهم می کند تا برای آن تصمیم گیری های بهتر انجام شود. برای همین دستگاههای مختلف میز ارتباطات مردمی را در نظر گرفته اند تا نماینده تام الاختیار وزیر و روسای سازمان ها ارتباط مستقیمی با مردم داشته باشد تا مردم بتوانند هم موارد شخصی و مطالبات سازمانی خودشان را مطرح کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه مطرح کرد: برای ستاد میز ارتباطات مردمی ۴ حالت متصور هستیم، یکی اینکه ممکنه ارباب رجوع درخواستی از نماینده داشته باشد، دومین مورد پیشنهادی و ایده ای رو ممکنه داشته باشد که آن را مطرح کند و سومین مورد بحث نقدی است که نیز داشته باشد و در نهایت ممکنه شکایت داشته باشد نسبت به همکاران در سازمان یا برنامه های سازمان. از اینروی با توجه به اختیاراتی که به نمایندگان داده شده با مواردی که مطرح میشه توضیحی در این رابطه به مجموعه داده می شود تا مشکل مراجعه کننده رفع شود. و این بدان معنا نیست که همه جواب ها مثبت است بلکه موارد باید ارزیابی و بررسی شود و در صورتی که بروکراسی عامل کندی آن در اداره بوده برطرف شود و مواردی هم هستند که که باید در سطح کلان تصمیم گیری شود پس به مدیران بالا دستی انتقال داده می شود.

ایشان در این رابطه ادامه دادند: در کل اتفاق خوشایندی است از باب اینکه این فرصت رو فراهم می کنه که از نزدیک هم ما حرف مردم را بشنویم و هم مردم ااز شرایط و ضوابط دستگاهها مطلع شوند و در جریان قرار می گیرند.

در پایان حسینی کاشانی گفت: نهایت این است ما در تصمیم گیری ها در وزارتخانه در بحث کلان عنایت ویژه ای داشته باشیم تا با توجه به شناختی که در این سفرها به دست می آوریم به سمع وزیر محترم برسانیم. زیرا به دستور ایشان تحلیلی داشته باشیم از مجموعه مطالباتی که مطرح می شود. تا شناخت درستی نسبت به آن به دست بیاوریم و بتوانیم گزارش مشخصی خدمت مقام عالی وزارت داده باشیم. و خروجی آن به شورای مدیران وزارتخانه می رود و از طریق این شورا دستورات لازم به همه مدیران داده خواهد شد. و خوشبختانه طی سفرهای قبل بیش از ۸۰ درصد نتایج مثبتی به دنبال داشته و مابقی موارد هم در دست بررسی است جهت حصول نتیجه.

گفتنی است: میز مطالبات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور نماینگان وزارتخانه آقایان سید موسی حسینی کاشانی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و علی خواجه وند، معاون دفتر مدیریت عملکرد جهت پاسخگویی به سوالات و مطالبات اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۳ بهمن ماه مستقر می باشند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها