افزونه جلالی را نصب کنید.

سامان دادن خورها و روان آب ها وظیفه تمامی دستگاه های حاکمیتی است

  • کد خبر : 24475
  • 16 بهمن 1402 - 8:40
سامان دادن خورها و روان آب ها وظیفه تمامی دستگاه های حاکمیتی است
نایب رئیس شورای شهر و رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری اصفهان گفت: وضعیت شهر بندرعباس در نوار ساحلی با ساخت بلوار،نورپردازی ،اماکن رفاهی و تفریحی که در چندسال اخیر رخ داده، ستودنی است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سید امیر سامع اظهار کرد: یک سری مشکلات محیط زیستی که در سابق وجود داشت حل شده است و مقداری از مشکلات محیط زیستی در خصوص ورود پساب به دریا هنوز به قوت خودش باقی است.

سامع افزود: بازار ماهی فروشان قدیمی جایش را به بازار ماهی فروشان مدرنی داده است که الزامات بهداشتی در آن رعایت و نظارت نیز بر آن وجود دارد.

وی ادامه داد: زیبا سازی ساحل بندرعباس کار قابل تقدیر دیگری است که از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس در سالهای اخیر انجام شده و مردم با آسودگی و رفاه بیشتری از دریا و ساحل استفاده می کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خورها ، فضای نازیبایی را برای شهر بندرعباس ایجاد کرده است، گفت: شهر موجودیتی یکپارچه و هماهنگ است و این یکپارچگی باید در تمامی ابعاد دیده شود.

سامع بیان کرد: سامان دادن به خور ها و روان آب ها وظیفه تمامی دستگاه های حاکمیتی در استان است و اگر در این پیوند مشکلی وجود دارد، باید اصلاح گردد.

وی اضافه کرد: وقتی معضلات شهری در بین حاکمیت و شوراها به بحث گذاشته می شود، برآیندی ایجاد خواهد شد که می تواند به هرحل مشکلات کمک کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها