افزونه جلالی را نصب کنید.

گسترش سطح عدالت و امید آفرینی در شهرها و روستاها به برکت انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 24481
  • 16 بهمن 1402 - 8:44
گسترش سطح عدالت و امید آفرینی در شهرها و روستاها به برکت انقلاب اسلامی
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : پیشرفت‌هایی که در سراسر کشور در شهرها و روستاها به وقوع پیوسته و سطح عدالت و امید به آینده در کشور افزایش یافته است اینها از برکات انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مصیب نظری در جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: مردم هرمزگان در دوران انقلاب اسلامی تلاش‌های فراوانی کردند و در پیروزی رساندن انقلاب نقش آفرینی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: دهه فجر و ورود حضرت امام بعد از مدت‌ها دوری از وطن آغازی برای تحول در کشورمان بود که پیروزی انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد.

نظری تصریح کرد: با استنادی که همه ارکان‌ها و نظریه‌پردازان مدیریتی می‌گویند تحول تهو می‌خواهد و این امر از همان ابتدای انقلاب با رفتن شاه ملعون به وقوع پیوست و با ورود امام راحل شاهد آن بودیم.

وی بیان کرد: پیشرفت‌هایی که در سراسر کشور در شهرها و روستاها به وقوع پیوسته و سطح عدالت و امید به آینده در کشور افزایش یافته است اینها از برکات انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: دهه فجر به ما نشان داد در تاریکترین نقطه تاریخ هم اگر قرار بگیریم فجر و طلوعی با توکل و توسل می‌توان اقدامات خالصانه انجام داد و از آن خارج شد.

نظری مطرح کرد: حضرت امام خمینی(ره) ما را از تاریکی‌های وقت بیرون آوردند و امروز انقلاب اسلامی الگوی بی‌نظیری برای تمام جهان است و از بزرگی آن قابل مقایسه با انقلاب فرانسه و… نیست؛ زیرا انقلاب ما بر مبنای دین بوده است و تمام نظریه‌هایی که میگفت دین به کار انقلاب نمی‌آید را رد کرد و امروز بر اساس دین انقلاب اسلامی تشکیل شده که در عدالت آفرینی و پیشبرد مردم موفق است.

وی تاکید کرد: وظیفه همه ما است که از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم و از برکات انقلاب، امام راحل و اتفاقات مختلف برای رسیدن به پیروزی انقلاب اسلامی بگوییم تا نتوانند آنهایی که در راس رسانه هستند رژیم گذشته را به نوعی دیگر عنوان کنند و در انقلاب رسانه‌ای نیز باید مراقبت صورت گیرد تا دشمنان نتوانند رژیم طاغوتی گذشته را خوب جلوه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس مطرح کرد: در روایت عصر انقلاب نباید کوتاهی کنیم و هر کس در حد توانش باید این را تبیین کند و دستاوردهای مختلف انقلاب را در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، بهداشتی و.. بازگو کنیم.

نظری افزود: در دوران قبل از انقلاب در حوزه درمان اینجا پزشکان بنگلادشی و هندی وجود داشتند؛ اما در حال حاضر کشورمان توریست درمانی داریم که اینها از برکات انقلاب اسلامی است که باید شکرگذار باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها