افزونه جلالی را نصب کنید.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر هرمزگان برگزار می شود

  • کد خبر : 24802
  • 20 بهمن 1402 - 22:05
راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر هرمزگان برگزار می شود
رئیس ستاد دهه فجر هرمزگان گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در تمام شهرستان ها، شهرها، بخش ها برگزار می شود و در بندرعباس نیز در روز یکشنبه ساعت ۸:۳۰ از بلوار ساحلی مسجد علی ابن ابی طالب (ع) تا پشت فرمانداری «نیم دایره » آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، با تبریک بعثت بنی اکرم(ص) اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ یوم الله، ۲۲ بهمن ماه امسال همزمان با سراسر کشور در هرمزگان در تمامی شهرستان ها و شهر ها و بخش ها و روستاها برگزار می شود. 

وی افزود : در بندرعباس نیز این جشن بزرگ انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها روز یکشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۸:۳۰صبح برگزار خواهد شد . 

رئیس ستاد دهه فجر هرمزگان ادامه داد: طبق سنوات هر ساله این راهپیمایی از بلوار ساحلی روبروی مسجد علی ابن ابی طالب (ع) آغاز، و تا پشت فرمانداری بندرعباس «نیم دایره» ادامه می یابد. 

حجت‌الاسلام ایمانی فرد اظهار کرد: جشن بزرگ انقلاب امسال با مبعث پیامبر اعظم (ص) و ماه رجب درآمیخته و از همه مردم خونگرم و دلداده به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و مدافعان خلیج همیشه فارس برای حضور در این راهپیمایی دعوت بعمل می آید. 

وی عنوان کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه لبیک دوباره به آرمان های انقلاب و خون شهدا و امام شهدا است که با تمام ایثار خود در حفظ و حراست این انقلاب تلاش کردند و امروز ما با حضور خود دشمن را ناامید خواهیم کرد. 

رئیس ستاد دهه فجر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: امسال در طول مسیر راهپیمایی برنامه های متنوع فرهنگی و در  پایان مسیر نیز غرفه های از نمایش دستاوردهای انقلاب در تمامی بخش از صنعت گرفته تا پیشرفت های علمی و پزشکی، کودک و نوجوان و  سایر وجود دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها