افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در همایش تجلیل از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر:

توسعه و پیشرفت جامعه پزشکی بعد از انقلاب شگفت‌‌‍‌آور است

  • کد خبر : 24920
  • 25 بهمن 1402 - 18:53
توسعه و پیشرفت جامعه پزشکی بعد از انقلاب شگفت‌‌‍‌آور است
همایش تجلیل از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر (فعال و برگزیده علمی، پژوهشی و فرهنگی) دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، این مراسم با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان، مدیران و کارشناسان ستاد شاهد و ایثارگر ۶۷ دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور، سه‌شنبه ۲۴بهمن‌ماه در سالن اجتماعات شرکت نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد.

دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این جلسه جهت معرفی استان هرمزگان و دانشگاه گفت: استان هرمزگان حدود ۵۰درصد از سواحل کشور و ۱۴جزیره را در خود جای داده است. دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز حدود ۳۶۰۰ دانشجو و ۳۲۲ هیئت علمی دارد. من به عنوان یک ایثارگر افتخار می‌کنم که امروز در این همایش میزبان شما هستم. وی افزود: قدر نعمت انقلاب اسلامی را باید بدانیم.

توسعه و پیشرفت جامعه پزشکی ما بعد از انقلاب بسیار شگفت و ویژه بوده است و کیفیت علمی ما در رشته‌های علوم پزشکی در سطح اروپاست.

دکتر جاودان اظهار کرد: امروز کارخانجات دارویی در کشور ما بیش از ۹۵ درصد داروهای مورد نیاز جامعه را در داخل تولید می‌کنند. حدود ۵۰ درصد تولید مواد اولیه دارویی نیز در کشور صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: افتخار می‌کنیم به اینکه ۴۵ سال بعد از انقلاب با خون شهدا، تلاش شما عزیزان و با رهبری عاقلانه و هوشمندانه حضرت امام (ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، علی‌رغم همه تهدیدها، هشت سال جنگ ناجوانمردانه، ترورهای مختلف، جنگ نرم و تحریم‌های ظالمانه ما امروز توان ایستادن روی پای خودمان را داریم. وی افزود: به عنوان یک ایثارگر به این شرایط افتخار کنید؛ این محصول خون شهداست. قدر این نعمت‌ها را باید بدانیم و شکر آن را باید به جا آوریم؛ شکر این نعمت حضور در صحنه است.

دکتر جاودان اظهار کرد: یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی انقلاب اسلامی است که برای حفظ آن باید در صحنه حضور داشته باشیم و دیگران را نیز دعوت کنیم که حضور داشته باشند. وی با تاکید بر اینکه یکی از صحنه‌هایی که حضور در آن بسیار مهم است صحنه انتخابات است، افزود: مطمئنا با حضور در انتخابات دشمن به خودش اجاره نمی‌دهد که به ما نگاه چپ کند و مسیر توسعه کشور نیز روند بهتری را طی خواهدکرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان از همکاران در وزارت بهداشت و معاونت آموزشی، نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده منطقه یکم و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها