افزونه جلالی را نصب کنید.

هرمزگان تشنه ی تحول است

  • کد خبر : 24995
  • 28 بهمن 1402 - 23:08
هرمزگان تشنه ی تحول است
بعد از چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حماسه ۲۲ بهمن، دیگر باید اندک اندک به دیدار بهار طبیعت رفت و صد البته در این میان، نباید از کنار اسفندماه، ماه تعیین سرنوشت مردم، به سادگی عبور کرد.


 چرا که مردم در یازدهم اسفند ماه سال جاری در یک مشارکت بزرگ، سرنوشت خود و کشورشان را رقم زده و نماینده گان منتخب خود را راهی بهارستان خواهند کرد.
 باید توجه داشت که در این دوره بیش از سه میلیون رای اولی وجود دارد که برای اولین بار به پای صندوق های رای خواهند رفت و گذشته از رای اولی ها بد نیست اشاره ای به کاندیداهای اولی نیز داشته باشیم که برای نخستین بار خود را در یک کارزار انتخاباتی در معرض انتخاب مردم قرار می دهند.
 در میان این دسته از کاندیداها چند چهره ی نام آشنا وجود دارند که از میان آنها به نظر می رسد یک نامزد، سرشناس تر از دیگران و با کوله باری از تجربه در مرکز هرمزگان پا به عرصه انتخابات گذاشته است.
شخصی نام آشنا که در دوران تصدی مدیریتی خود، کارنامه بسیار درخشانی در افکار عمومی از خود به جای گذاشت.
اگر در میان مردم حضور پیدا کنید و صحبتی از انتخابات و کاندیداهای مجلس به میان آورید و اشاره ای به کاندید اولی ها کنید، به دور از تمامی حرف و حدیث ها، نخستین نامی که خواهید شنید نام چهره ی سرشناس و کار بلد استان است که از چهره های فرهنگی و تاثیر گذار به شمار رفته و سالیان سال در میان مردم، مشغول خدمت رسانی به آحاد جامعه بوده است.
 در این دوره از انتخابات بهارستان، آحاد جامعه و مردم به دنبال یک چیز هستند و آن تغییر و تحول اساسی در هرمزگان است که مردم پایتخت اقتصادی انتظار دارند تا شاید با انتخاب نماینده ای کار بلد، بتوانند نتیجه اعتماد خود را در این استان مرز نشین شاهد باشند.
چیزی که بیشتر از گذشته مردم را به صندوق های رای خواهد کشاند چهره های شاخص و کاندیداهای اولی است که با کارنامه ی موفق خود موجب شور و شوق مردم خواهند شد.
 هرمزگانیها امروز بیشتر به دنبال عمل هستند تا شعار و وعده های تو خالی…. چرا که دیگر گوش مردم، پر از حرف ها و وعده های پوشالی است و اینک مردم به دنبال عمل و عملگرایی هستند.
از کاندید های پا گذاشته در عرصه انتخابات، نامی آشنا وجود دارد که در اخلاق و عمل به وعده های خود ثابت قدم بوده و در دوران تصدی خود به عنوان یک مسئول، همواره در تمامی مشکلات همراه با مردم حرکت کرده و نمونه ی بارزی از یک شخصیت مردم دار بوده است.
مردی که در دوران خدمت خود به مردم همیشه پای وعده های خود ایستاده و عاشقانه خدمت کرده است.
مردی که همواره شعارش این است ” به عمل کار بر آید به سخن دانی نیست “

 کیوان حسین پور
خبرنگار

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=24995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها