افزونه جلالی را نصب کنید.

اندیشه های سترگ برنده انتخابات هرمزگان

  • کد خبر : 25036
  • 29 بهمن 1402 - 19:56
اندیشه های سترگ برنده انتخابات هرمزگان
هر چقدر به زمان برگزاری رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان نزدیک می شویم شاهد تحرکات بیشتر از سوی نامزدها و طرفداران آنان هستیم.

با رصدهای میدانی از محافل و مجامع گوناگون از وضعیت فعالیت کاندیداهای انتخابات مجلس در هرمزگان، می‌توان احتمال داد که کفه ترازو در کدام سمت و سو، سنگین تر به نظر می رسد!اما از آنجا که در دنیای سیاست هیچ چیز خارج از ذهن نخواهد بود، نتیجه نهایی را آرای صندوقهای رای مشخص خواهند کرد! 

قدر مسلم همگی به خوبی میدانیم که اما و اگرها و پیش بینیها و برخی نظر سنجیها بعضا ممکن است در حد آزمون و خطا باشد و این تنها اندیشه های برتر است که حرف اول  را در انتخاب مردم خواهد زد، اما بر اساس آنچه جزو شنیده ها و منابع غیر رسمی و تایید نشده در حوزه مرکز هرمزگان است، هم اکنون ۳ نامزد انتخاباتی شامل عباس امینی زاده، احمد مرادی و محمد آشوری رقابت بسیار نزدیکی با یکدیگر داشته و در ادامه به نظر می رسد اسلام باوقار و اسحق عامری نیز به ترتیب از اقبال بیشتری نسبت به سایر نامزدها، نزد افکار عمومی برخوردار هستند.

صد البته برخی کاندیداها نیز که اغلب در شورای شهر و سایر سازمانها و اماکن دارای پست و سمت رسمی بوده اند، به دلیل ضعف مدیریتی در زمان تصدی خود، نزد افکار عمومی از کارنامه چندان درخشانی برخوردار نبو ده اند که همین موضوع موجب دلسردی بسیاری از طرفداران و قسم خوردگان این عزیزان در محافل سیاسی شده و پیشنهاد می شود تا زمانی که چهره شان بیش از این تخریب نشده است، هر چه زودتر در روند پیگیری مواضع انتخاباتی خود تجدید نظر کنند .

   از سویی دیگر برخی منابع نیز احتمال کنار رفتن یکی از نمایندگان اسبق مجلس به نفع عباس امینی زاده را دور از اذهان نمی بینند که این مهم، از ریزش بی اندازه نیروهای وفادار آن نماینده به نفع امینی زاده و دوره شدن آن نماینده توسط برخی چهره های سوخته و رادیکال اصلاح طلب نشات گرفته است.

اعتماد کردن به یک طیف سنتی نیز که هم اکنون با کمال آرامش، صبحانه و ناهارشان را در یک ستاد میل می کنند و شامشان را در ستادی دیگر، جز اتلاف وقت و سردرگمی و دلزدگی، هیچ آتیه ای را برای نامزدهای عزیز در بر نخواهد داشت، که می طلبد آمال و آرزوهای مردم عزیر و شریف هرمزگان را پامال امیال و هوسهای پوشالی این عده بی خاصیت ننمایند!!

کامبیز حسین پور

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها