افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان:

برش استانی سند کاهش و پیشگیری از مصرف الکل به عنوان یکی از آسیبهای اجتماعی در هرمزگان عملیاتی شود

  • کد خبر : 25001
  • 29 بهمن 1402 - 12:02
برش استانی سند کاهش و پیشگیری از مصرف الکل به عنوان یکی از آسیبهای اجتماعی در هرمزگان عملیاتی شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط برش استانی سند کاهش و پیشگیری از مصرف الکل در هرمزگان را برای دستیابی به اهداف مورد نظر عملیاتی کند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط برش استانی سند کاهش و پیشگیری از مصرف الکل در هرمزگان را برای دستیابی به اهداف مورد نظر عملیاتی کند.

 احسان کامرانی در هفتمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان، با اشاره به حضور حماسی مردم هرمزگان در جشن پیروزی انقلاب عنوان کرد: مردم اقصی نقاط کشور به ویژه استان هرمزگان با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ دیگری در تاریخ افتخارات حافظان خلیج نیلگون فارس ثبت نمودند.

وی در همین خصوص، افزود: حضور بی نظیر مردم هرمزگان در مناطق روستایی و شهری استان در جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب با صحنه های بی نظیری از عشق و دلدادگی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه ما مسئولان را در خدمت رسانی هرچه بهتر و بی منت به آنها سنگین کرده است.

وی با اشاره به ادامه جنایت های هولناک صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع فلسطین، تصریح کرد: در سایه سکوت تاسف‌بار نهاد های بین المللی به ویژه شورای امنیت و انفعال دولت های اسلامی رژیم صفاک صهیونیستی دست به هرگونه جنایت ضد بشری در غزه می زند.

کامرانی گفت: وضعیت اسف‌بار و دردناک مردم بی دفاع غزه دل همه آزادی خواهان جهان را به درد آورده است و ضروری است دولت های اسلامی بجای سکوت دست به اقدامات عاجل بزنند تا جلو ماشین کشتار صهیونیست های کودک کش گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: برنامه صهیونیست ها برای حمله به رفح که پناه گاه صدها هزار مردم بی دفاع غزه می باشد باعث کشتار هزاران مردم بی گناه اعم از زنان و کودکان می شود و ضروری است جامعه جهانی به ویژه دولت های اسلامی واکنش قاطعی در برابر گستاخی صهیونیست ها نشان دهند که همه اصول انسانی را زیر پا گذاشته اند.  

وی، اظهار داشت: اقدامات ستودنی ارتش ملی یمن، گروههای مقاومت عراق و حزب الله لبنان در دفاع از مردم مظلوم غزه قابل تحسین است.

کامرانی در ادامه با اشاره به اهمیت اتخاذ تدابیر پیشگیرانه به منظور شیوع هرگونه بیماری مالاریا، خاطرنشان کرد: بیماری مالاریا در استان هرمزگان به دلیل اتخاذ تدابیر مناسب پیشگیری گردیده است.

وی در همین خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه اتباع خارجی می توانند از عامل انتقال بیماری مالاریا در استان باشند اتخاذ تدابیر پیشگیرانه به منظور غربالگری اتباع خارجی ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: شهرستان های شرقی استان به دلیل حضور اتباع خارجی در زمینه اتخاذ تدابیر پیشگیرانه شیوع مالاریا نیازمند کنترل بیشتر است.

 وی با اشاره به تدوین برش استانی کاهش و پیشگیری مصرف الکل استان توسط دانشگاه علوم پزشکی، تصریح کرد: کلیه دستگاه های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی استان برای عملیاتی شدن برش استانی سند کاهش و پیشگیری از مصرف الکل همکاری نمایند.

کامرانی خاطرنشان کرد: مصرف الکل آثار مخرب فردی و اجتماعی در جامعه در پی دارد و ضروری کلیه امکانات برای کاهش و پیشگیری از مصرف آن در استان بسیج گردد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: اجرای کامل برش استانی سند کاهش و پیشگیری از مصرف الکل در هرمزگان نیازمند تامین منابع لازم است و در این زمینه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اقدام لازم را در دستور کار قرار دهد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها