افزونه جلالی را نصب کنید.
به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان انجام شد:

تجلیل هیئت بیت الکاظم(ع) از هشت مداح جوان شهر بندرعباس

  • کد خبر : 25087
  • 02 اسفند 1402 - 17:53
تجلیل هیئت بیت الکاظم(ع) از هشت مداح جوان شهر بندرعباس
مسئول هیئت بیت الکاظم(ع) از تجلیل هشت نفر مداح جوان و انقلابی شهر بندرعباس به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندربه نقل از هیئت الرضا علیه السلام محله الشهداء بندرعباس؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد حیدری ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به همه جوانان ایران اسلامی و آینده سازان کشور عزیزمان در این ارتباط اظهار کرد: مساجد و هیئتهای مذهبی باید با محوریت جوانان انقلابی اداره شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه و توجه ویژه به جوان باعث رشد و نوآوری در هر حوزه بشمار می رود، افزود: جوانان مداح که در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی و به عنوان مبلغان دین نبوی تلاش می‌کنند، باید مورد توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام حیدری گفت: برای آیندگانی که مشعل عشق به ائمه اطهار(ع) را روشن نگاه داشته اند می بایست از بزرگان و پیرغلامان حسینی بیاموزند چون آینده این مملکت و هیات ها در اختیار آنهاست.

مسئول هیئت بیت الکاظم(ع) بندرعباس ادامه داد: طی مراسمی در شب ولادت حضرت علی اکبر(ع) از هشت نفر مداحان جوان و انقلابی شهر بندرعباس تجلیل شد.

وی به جلسات هفتگی هیئت بیت الکاظم(ع) اشاره کرد و یادآور شد: همه عاشقان و ارادتمندان به ائمه اطهار(ع) می توانند در شنبه شب ها ساعت ۱۹ در بلوار جمهوری اسلامی سه راه برق مسجدامام موسی بن جعفر(ع) با حضور خود در جلسات هفتگی از مراسمات هیئت بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها