افزونه جلالی را نصب کنید.

دریبل های انتخاباتی عباس امینی زاده

  • کد خبر : 25133
  • 03 اسفند 1402 - 14:51
دریبل های انتخاباتی عباس امینی زاده
در دنیای ورزش و من جمله فوتبال شاهد حضور و ظهور بیش از پیش نخبه ها در این رشته پر طرفدار هستیم و به همین دلیل افرادی که توانایی یک بازی خوب و بی نقص و حتی مدیریت یک تیم خوب را دارند همواره در تمامی صحنه ها، بدون واهمه ظاهر شده و با استفاده از موقعیتهای مناسب به دنبال کسب پیروزی هستند و تا رسیدن به نتیجه نهایی، هیچ گاه خسته نمی شوند و دست از تلاش و کوشش بر نمیدارند.

بدون شک اهالی فوتبال استان هرمزگان هنوز به یاد دارند زمانی که عباس امینی زاده به عنوان هافبک قدرتمند و غیر قابل نفوذ، دهه هفتاد در تیم مطرح نخل بندرعباس به ایفای نقش می پرداخت.

عباس امینی زاده سالهاست که به عنوان یک بازیکن با تجربه و با اخلاق در جمع ورزشکاران و من جمله فوتبالیستهای استان هرمزگان حضور دارد و سالیان متمادی، هم در لوای ریاست هیات فوتبال استان و هم به عنوان عضو هیات رییسه این هیات، همواره دست آوردهای بسیار خوبی را برای فوتبال این خطه از میهن اسلامی به همراه داشته است.

او سابقه یک فوتبالیست خوب و با اخلاق را در میادین ورزشی هرمزگان با خود یدک می کشد و به اعتراف هم تیمیهایش، دریبلهای عباس امینی زاده و قدرت تهاجمی وی زبانزد خاص و عام بوده است  که باید اذعان کرد در شرایط کنونی نیز با استفاده از تجربه های ورزشی خود به خوبی توانسته است در زمین و میدان سیاست هرمزگان نیز به عنوان فردی بی بدیل، رقبای انتخاباتی خود را یکی پس از دیگری دریبل کرده و قدم در جایگاه نخست عرصه سیاست استان بگذارد.

کارکشتگی حاج عباس در انجام امور ورزشی، سیاسی، اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی به اندازه ای دقیق و زیبا است که مردم هرمزگان علی الخصوص فوتبالیستها، از وی به عنوان یک شخصیت دلسوز و تاثیر گذار در عرصه ورزش و همچنین عمران و آبادانی شهری نام می برند.

هر چه به زمان رای گیری انتخابات نزدیک می شویم قالبهای حدس و گمان نیز از گردونه خارج شده و پا در عرصه واقعیات می گذارند،… قالب یک نماینده قدرتمند به نام عباس امینی زاده!.

بله واقعیتهای انتخاباتی و عزم جدی مردم برای انتخاب نماینده اصلح که هم اکنون شاهد پیشروی جالب توجه امینی زاده در بازی سیاست هستیم.

باید اعتراف کرد که علیرغم سادگی و مرد عمل بودن، حاج عباس مهارت بسیار شگفت انگیزی در استفاده از موقعیتهای گل زنی دارد، موقعیتی که برخی نامزدها به سادگی از کنار آن عبور می کنند و آنرا نادیده می گیرند ، اما عباس امینی زاده که توانایی پاس و ایجاد موقعیت مناسب و دریبل حریفان خود را دارد، شخصیت او را نسبت به سایر کاندیداها متمایز ساخته است.

در صحنه انتخابات نیز برد از آن کسی است که به بهترین شکل ممکن بازی کند، پاس بدهد و در نهایت به پیروزی برسد.امینی زاده به عنوان یک بازیکن تاثیر گذار مهارت بسیار خوبی حتی در ضربه زدن به توپ در سراسر زمین فوتبال را داشته و بسیاری از گلهای دوران خود را با ضربه سر به درون دروازه حریفان ارسال می کرده است و این بار نیز با قدرت تفکر و اندیشه و با استفاده از نقطه نظرات تیم مشاوره ای بسیار قوی خود، در صدر بسیاری از محافل و نظر سنجیها قرار گرفته است به نحوی که تا به ثمر رسیدن گل پیروزی، یک قدم بیشتر فاصله ندارد.

دیگر رقبای انتخاباتی نیز ظاهرا پی به این خصوصیت شگرف امینی زاده برده و در صدد استفاده از شیوه های گفتمان، تیم سازی، ارتباط موثر با مردم و .. دارند اما غافل از اینکه امینی زاده هر روز با یک گفتمان و فضا سازی خاص وارد میدان شده و مدام در حال تغییر تاکتیک است! که نظیرش را هیچ کدام از رقبای وی تا به حال نه دیده اند و نه شنیده اند!

این بار امینی زاده با ترکیب پنج، چهار، یک وارد میدان شده و با قرار گرفتن در نوک حمله و استفاده از  شیوه های مدرن تبلیغاتی و استفاده از استراتژی برد برد، شاهد پیروزی شیرین خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

کامبیز حسین پور

پایان/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها