افزونه جلالی را نصب کنید.

هرمزگان ۱ میلیون و ۲۵۴هزار واجد شرایط رای دارد

  • کد خبر : 25131
  • 03 اسفند 1402 - 13:24
هرمزگان ۱ میلیون و ۲۵۴هزار واجد شرایط رای دارد
رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۸۹ نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۶۳۵ هزار و ۱۱۲ نفر آقا و ۶۱۹ هزار و ۴۷۷ نفر نیز خانم هستند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، پروفسور احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه تعداد رای اولی‌ها در استان ۷۷ هزار و ۴۰۴ نفر هستند، افزود: از این تعداد ۳۹ هزار و ۳۲۹ نفر آقا و ۳۸ هزار و ۷۵ نفر نیز خانم هستند.

وی بیان کرد: یکهزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای در هرمزگان برای انتخابات پیش رو درنظر گرفته شده که ۶۴۳ شعبه در مرکز، ۲۶۵ شعبه در غرب و ۵۴۳ شعبه در شرق است.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان اظهار کرد: هشت کمیته فناوری، آموزش، حقوقی، استعلامات، سیاسی، پشتیبانی، امنیت و اطلاع رسانی برای برگزاری انتخابات در استان تشکیل شده است.

کامرانی یادآورشد: هم اکنون تعداد صلاحیت شدگان در هرمزگان ۱۱۳ نفر است که از این تعداد ۱۰۰ نفر آقا و ۱۳ نفر خانم هستند؛ از این شمار ۶۴ نفر در حوزه انتخابابیه مرکز بندرعباس، ۲۵ نفر در حوزه میناب و ۲۴ نفز در حوزه بندرلنگه هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه امسال برگزار می شود.پایان پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها