افزونه جلالی را نصب کنید.

مجتمع بزرگ گردشگری، تجاری و فرهنگی بندرعباس مال افتتاح شد

  • کد خبر : 25201
  • 06 اسفند 1402 - 16:09
مجتمع بزرگ گردشگری، تجاری و فرهنگی بندرعباس مال افتتاح شد
با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین مجتمع بزرگ گردشگری، اجرای و فرهنگی بندرعباس مال افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در آیین افتتاح این مجموعه گفت: صنعت گردشگری می‌تواند ما را از اقتصاد نفتی نجات دهد و نقش بسزایی در رفع مشکلات اقتصادی داشته باشد.
او با اشاره به اینکه مجتمع بزرگ گردشگری، تجاری و فرهنگی بندرعباس مال علاوه بر اینکه یک مرکز گردشگری خرید است، یک مرکز گردشگری نیز هست، افزود: این مجتمع، مرکز گردشگری کودک، مرکز گردشگری سلامت، ۳ سالن سینما، مرکز گردشگری مطالعه و مجتمع اقامتی و پذیرایی را در خود جای داده است.
محسنی اظهار کرد: استفاده از دو المان ثبت شده در فهرست آثار یونسکو عود (شیوه ساختن و نواختن عود) و لنج (دانش ساخت و دریانوردی با لنج سنتی خلیج فارس) و معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان از ویژگی‌های این مجتمع است.
مجتمع بزرگ گردشگری، تجاری و فرهنگی بندرعباس مال در زمینی به مساحت ۱۷۷۶۰ متر مربع و زیربنای ۸۰ هزار متر مربع در ۴ طبقه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعتباری بالغ بر ۶۵ هزار میلیارد به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها