افزونه جلالی را نصب کنید.

عباس امینی زاده تیر آخر را به هدف میزند

  • کد خبر : 25240
  • 10 اسفند 1402 - 0:50
عباس امینی زاده تیر آخر را به هدف میزند
 جمعه یازدهم اسفندماه جاری، زمان انتخاب نمایندگان اصلح مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی است، انتخاب بهترینها و روانه کردن آنها برای دفاع از حق و حقوق مردم این استان پهناور..!

قدر مسلم مردم هرمزگان در این برهه، خواهان اجرای اصول قانون اساسی علی الخصوص اصل چهل و هشتم هستند که بر اساس آن((در بهره‌‏برداری از منابع طبیعی و استفاده از درآمدهای ملی در سطح استان‏ها و توزیع فعالیت‏های اقتصادی میان استان‏ها و مناطق مختلف کشور، باید تبعیض در کار نباشد، به طوری که هر منطقه فراخور نیاز‏ها و استعداد رشد خود، سرمایه و امکانات لازم در دسترس داشته باشد)).

باید اعتراف کرد هیچ مقامی نیز تاکنون نتوانسته است پیگیر اجرای این اصل، در هرمزگان بوده و آن را به سرانجام برساند، حتی خود(نویسنده) شاهد بودم یکی از نمایندگان سابق استان در یک نشست مطبوعاتی اعتراف کرد که زورش نمی رسد تا پیگیر منافع مردم استان شود!!.

بر همین اساس نمایندگان جدید مردم با پشتوانه قدرتمند مردمی، موظفند پیگیر مسایل و مشکلات مردم این خطه از میهن اسلامی بوده و در این راه اهل هیچ مسامحه ای نیز نباشند.

جمعه، هرمزگانیها فرزندان تازه نفس و برومند خود را با آرای قاطع خود روانه بهارستان می کنند تا با دستان خود برگ زرینی را در تاریخ انتخابات این استان رقم زده باشند.

از آن سو برخی محافل سیاسی رسمی و غیر رسمی حتی فکرش را هم نمی کردند که عباس امینی زاده( فرزند برومند هرمزگان) با ورود خود در عرصه سیاست، تمامی معادلات سیاسی را در هم کوبیده و گوی و میدان را چنان در دست بگیرد که با اقبال بسیار خوب مردم در اقصی نقاط هرمزگان روبرو شود.

جالب است بدانید که حتی مردم شرق و غرب استان نیز از به میدان آمدن عباس امینی زاده خوشحال هستند!

امینی زاده در هیچ یک از محافل خود که با مردم فهیم هرمزگان در اقصی نقاط استان دیدار داشت، وعده انتخاباتی خارج از قانون نداده است، چرا که اصولا کار یک نماینده آسفالت کردن و احداث زمین چمن و به کار گماردن مدیران نیست بلکه نماینده مجلس باید پیگیر اجرای صحیح بند بند قانون باشد تا به نفع مردم قانون وضع شود.

با ورود عباس امینی زاده به کارزار انتخابات که سابقه مدیریتی بسیار درخشانی را در کارنامه خود دارد، بسیاری از روشنفکران و افراد تاثیرگذار و من جمله آحاد مردم بندرعباس، دور او جمع شدند و با شناختی که از شخصیت و منش وی داشتند عزم خود را جزم کرده تا شرایط را به گونه ای مهیا سازند که عباس امینی زاده به عنوان نخستین گزینه مردم هرمزگان روانه بهارستان شود.

از سویی دیگر اما ریش سفیدان و عامه شهرستان حاجی آباد نیز با تعاریفی که از فرزند تازه نفس هرمزگان و توانمندی مدیریتی وی در انجام امور مختلف من جمله امور عمرانی داشتند، تصمیم به حمایت همه جانبه از وی گرفتند که برگزاری نشستهای چندصد نفری در شهرها و برخی روستاهای کوچک این شهرستان، نشانگر عزم راسخ حاجی آبادیها برای رساندن حاج عباس به بهارستان بود.

پس از این اتفاق، اینبار بزرگان فهیم و دانشمند اهل سنت بودند که در حوزه های تاثیر گذار نظیر خمیر، قشم و بندرعباس دست در دستان امینی زاده گذاشته و برای کمک به اجرای اندیشه های ناب وی قول مساعد دادند.

اینک قاطبه مردم هرمزگان بر این اجماع رسیده اند که گزینه ی مناسب برای نمایندگی مردم عباس امینی زاده است و  امشب نیز با حضور پر شور آحاد مردم در فرهنگسرای شهید آوینی شاهد بودیم زن و مرد و پیر و جوان مشتاقانه و یک صدا خواهان پیروزی حاج عباس در انتخابات بودند.

 مردم این بار به برنامه رای میدهند چون خواهان تغییر هستند، مردم عدالت می خواهند، رفاه و آسایش می خواهند، آن هم در لوای تصویب قوانین رفاهی در مجلس شورای اسلامی که با دستان توانمند فرزند برومند این مرز و بوم رقم خواهد خورد.

مردم همیشه در صحنه، تیرهای خود را همیشه به هدف می زنند و این بار دیگر نوبت عباس امینی زاده است که در روز جمعه با پشتوانه آرای پاک مردم هرمزگان، تیر آخر را به هدف زده و با اندیشه های سترگ خود روانه بهارستان شود.

دست خدا به همراه…………………..

کامبیز حسین پور/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها