افزونه جلالی را نصب کنید.

تقدیر از ارائه خدمات مطلوب مجتمع خدماتی بین راهی تیرور میناب

  • کد خبر : 25385
  • 18 اسفند 1402 - 7:49
تقدیر از ارائه خدمات مطلوب مجتمع خدماتی بین راهی تیرور میناب
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد خدمات سفر هرمزگان از تاسیسات گردشگری شهرستان میناب در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی و لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران گفت: این بازدیدها برای ارزیابی اماکن خدماتی و بهداشتی و در راستای تاکید مقام عالی وزارت در ساماندهی و مدیریت اماکن خدماتی و بهداشتی انجام می‌شود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: در بازدیدی که از مجتمع‌های بین‌راهی و خدماتی شهرستان میناب انجام شد، از مجتمع تیرور به دلیل ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران تقدیر و تشکر شد.

او اظهار کرد: با همکاری و همراهی مدیران مجتمع‌های بین‌راهی و تاسیسات گردشگری تلاش خواهیم کرد اماکن خدماتی بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی استان نواقص و مشکلی نداشته باشند، و از مسافرین عزیز میخواهیم در صورت مشاهده کمبودهای این مراکز سریعا از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ ما را مطلع کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها