افزونه جلالی را نصب کنید.
با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

رئیس قرارگاه آموزش ایمنی کار و توانمندسازی کارگاه‌های های کوچک هرمزگان منصوب شد

  • کد خبر : 25416
  • 19 اسفند 1402 - 15:19
رئیس قرارگاه آموزش ایمنی کار و توانمندسازی کارگاه‌های های کوچک هرمزگان منصوب شد
با حکم سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ، مجتبی معین وزیری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان به عنوان رئیس قرارگاه آموزش ایمنی کار و توانمندسازی کارفرمایان و کارگران کارگاه‌های های کوچک استان هرمزگان منصوب شد.

 متن حکم به شرح ذیل میباشد:

جناب آقای مجتبی معین وزیری 

 مدیر کل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان

سلام علیکم

با عنایت به تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی کار و نیز در راستای ارتقاء دانش نیروی انسانی مولد کشور در زمینه ایمنی و بهداشت کار به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس قرارگاه آموزش ایمنی کار و توانمندسازی کارفرمایان و کارگران کارگاه‌های کوچک استان هرمزگان تعیین می‌شوید.

طبق اهداف برنامه‌ریزی شده و راهبردهای قرارگاه موصوف انتظار می‌رود در اسرع وقت و با هماهنگی دبیرخانه قرارگاه ستادی ضمن ایجاد دبیرخانه استانی و صدور احکام اعضا نسبت به اجرای تعهدات تکلیفی و برنامه‌های عملیاتی قرارگاه به ویژه افزایش سطح ایمنی کارگاه‌های مشمول در آن استان اقدام لازم به عمل آید. امید است با استعانت از خداوند متعال در راه تحقق اهداف پیش رو موفق و مؤید باشید.

گفتنی است ارتقای ایمنی به منظور کاهش حوادث ناشی از کار از جمله مطالبات مهم جامعه کارگری و کارفرمایی است و در سال های اخیر اقدامات موثری درباره کاهش حوادث ناشی از کار، گسترش آموزش و رعایت نکات ایمنی صورت گرفته که منجر به کاهش آمار تلفات و حوادث کار شده است.

طبق ماده ۹۵ قانون کار مسئولیت اجرای مقررات و ضوابط فنی و بهداشت کار برعهده کارفرماست و موظف است به کارگران خود آموزش ایمنی و ابزار و تجهیزات کاری لازم را به منظور حفظ سلامت و ایمنی نیروی کار ارائه کند.

سید صولت مرتضی

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها