افزونه جلالی را نصب کنید.

سین هشتم به پاکسازی همگانی ساحل بوستان دولت بندرعباس اختصاص یافت

  • کد خبر : 25404
  • 19 اسفند 1402 - 14:51
سین هشتم به پاکسازی همگانی ساحل بوستان دولت بندرعباس اختصاص یافت
در سلسله برنامه های دوستی با طبیعت و در راستای استقبال از بهار، پاکسازی همگانی ساحل بوستان دولت به عنوان سین هشتم در بندرعباس انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، حمید جمالی رئیس سازمان در این خصوص مطرح کرد: با هدف فرهنگسازی و آموزش حفاظت همگانی از محیط زیست، پاکیزه نگه داشتن سواحل و طبیعت و رها نکردن زباله ها در هر جا، برنامه های اجتماعی و فرهنگی پاکسازی همگانی ساحل انجام می گیرد.
وی ادامه داد: در سال چندین بار به همت ارگان های ذی ربط و حامیان محیط زیست طرح های پاکسازی ساحل انجام می شود و در پایان هر سال نیز به منظور استقبال از بهار طبیعت، سین هشتم به پاکسازی ساحل اختصاص داده می شود.
جمالی افزود: تلاش بر این است تا با اجرای چنین برنامه ها، اهمیت پاکیزگی محیط زیست را به همگان نشان دهیم و همچنین تمامی اقشار در هر سن را در این فرهنگسازی سهیم کنیم.
حمید جمالی بیان داشت: در کنار پاکسازی ساحل بوستان دولت و به منظور ایجاد شادی و نشاط اجتماعی، گروه موسیقی و بازی بومی محلی برای کودکان و بزرگسالان نیز اجرا شد که با استقبال خوبی از سمت شهروندان رو به رو بود و اقشار مختلف با حضور در این مراسم نسبت به پاکسازی ساحل اقدام کردند و میزان قابل توجهی زباله از ساحل جمع آوری شد.
این مقام مسئول گفت: در اجرای برنامه سین هشتم، معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس، سازمان مدیریت پسماند و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس، اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان، امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان، آب‌شیرین کن خلیج فارس شرکت سازه سازان، شرکت نفت ستاره خلیج فارس، خانه محیط زیست هرمزگان و مشق آفرینش، انجمن بازی های بومی محلی، انجمن رفتگران طبیعت،رسانه زیست محیطی هرمزگان و دیگر تشکل های مردم نهاد مشارکت داشته اند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم برگزاری این برنامه ها باعث تشویق شهروندان و خانواده ها برای نریختن زباله در محیط باشد تا شاهد طبیعت و شهری عاری از زباله باشیم‌.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها