افزونه جلالی را نصب کنید.
توصیه به منتخبین مجلس؛

برای ایران اسلامی تدبیر کنید، برای هرمزگان بجنگید وبرای مردم فدا شوید

  • کد خبر : 25520
  • 21 اسفند 1402 - 14:07
برای ایران اسلامی تدبیر کنید، برای هرمزگان بجنگید وبرای مردم فدا شوید
عضو شورای شهر بندرعباس گفت: شهادت فرزند ایران اسلامی و فرزند هرمزگان شهید سرافراز شهید القدس مدافع حرم «شهید رضا زارعی» را محضر مردم شریف و نجیب استان هرمزگان و خانواده محترم و معزز ایشان و همرزمان دلاور ایشان و مردم خوب شهر بندرعباس و بخصوص مردم زادگاه این شهید والا مقام بخش شمیل و روستای کرمون تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس اسماعیل رئیسی حسنلنگی در نطق پیش از دستور خود گفت: لازم می دانم از مردم خوب استانم بخاطر مشارکت خوب در انتخابات ۱۱اسفند ماه مجلس شورای اسلامی که مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه گویان ایران اسلامی بود تبریک عرض نمایم وسلام و درود برگام های مصممی که دشمنان را مایوس کرد.
وی افزود: همچنین تبریک عرض می کنم خدمت جناب آقای مرادی و سرکار خانم جراره و جناب آقای آشوری درمرکز ودر غرب خدمت مهندس جباری و در شرق خدمت مهندس سید عبدالکریم هاشمی اما جا دارد تبریک ویژه عرض کنم خدمت همکار قبلی خودم و اولین بانوی هرمزگانی که به مجلس شورای اسلامی راه یافتند، خدمت سرکار خانم جراره که در همین صحن شورا ریاست قبلی شورای شهر بر عهده داشتند و برای همه منتخبین آرزوی موفقیت دارم.
رئیسی ضمن تبریک به منتخبین مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر رهبری گفت: همان‌گونه که رهبری اشاره کردند «آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند سخنان اختلاف انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن پسند است»؛ بنابراین در مجلس جدید بایستی منتخبین مراقبت کنند و نگذارند شیرینی تشکیل مجلس جدید از بین برود و کام‌ها تلخ شود. اگر این رویه را در پیش نگیرند اولین اثرش این است که کام ملت تلخ می‌شود و مجلس از کارایی می‌افتد.
وی در یک توصیه‌ای به منتخبین مجلس گفت: در اتحاد و وفاق برای ایران اسلامی تدبیر و برنامه‌ریزی کنید و برای هرمزگان بجنگید وبرای مردم فدا شوید.
رئیسی درباره بودجه ۱۴۰۳ شهرداری بندرعباس گفت: بودجه به مبلغ ۷ هزار و ۶۳۳ میلیارد تومان است که این مبلغ ۴۲ درصد هزینه های جاری شهرداری و ۴۷ درصد بودجه عمرانی و ۱۱ درصد تملک دارایی مالی و دیون قطعی سنوات بسته ‌شده است.
عضو شورای شهر بندرعباس افزود: در بودجه ۱۴۰۳ نگاه اعضای شورا به بودجه‌های عمرانی نگاه ویژه‌ای بوده است. بافت فرسوده و محلات کمتر برخوردار در این بودجه در اولویت دیده‌شده‌اند. به شهردار توصیه می‌کنم طبق بودجه مصوب شده به اجرای دقیق آن تلاش کند و پیش برود و بازگشایی معابر در بافت‌های فرسوده که دغدغه همه اعضای شوراست مانند محلات قدیمی که سند و هویت شهر بندرعباس هستند، محلاتی همچون نایبند جنوبی، سنگ کن،کمربندی،کوچه های آدینه،محله نخل ناخدا، طلابند، دوهزار، حسین آباد ، اسلام اباد و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام مثل پل مهرگان و پایانه مسافربری که مشکلاتی نیز دارد باید به اتمام می رسید.
وی تصریح کرد: از نگاه بلند اعضای شورای شهر بندرعباس در خصوص افزایش سرانه های فضای ورزشی و سالن ورزشی بانوان و هم چنین فضای سبز، تشکر می کنم.
رئیسی تاکید کرد: توجه شورا به جامعه معلولین افزایش یابد و همچنین شهرداری بندرعباس مصوبات قبلی معلولین را اجرایی کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام طرح و برنامه های شهردار با نگاه ویژه که کارانجام شود و اختیارات قانونی بودجه ای به شهردار داده شده و کسی حق کوتاهی در این موضوعات را ندارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها