افزونه جلالی را نصب کنید.

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از هنرمندان شهرستان حاجی آباد

  • کد خبر : 25526
  • 21 اسفند 1402 - 14:11
دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از هنرمندان شهرستان حاجی آباد
اسمعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر به شهرستان حاجی آباد با هدف بررسی مشکلات هنرمندان این شهرستان با هنرمندان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اسمعیل جهانگیری در این دیدار اظهار کرد: تمرکز فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این امر استوار است که از ظرفیت های هنرمندان بومی استفاده شود و این موضوع در سال جاری حد الامکان اجرایی گردیده است.

وی با اشاره به ارتباط گرفتن متولیان امر با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه اظهار کرد: ارتباط مستقیم مسئولین حوزه فرهنگی با فرهیختگان دارای اهمیت بسیاری است و می تواند با هم افزایی ایجاد شده از این طریق اتفاقات بسیار خوبی رقم بخورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در رابطه با وجود مشکلاتی که در حوزه های مختلف هنری وجود دارد، اظهار کرد: تلاش ما بر این است، موانع پیش روی هنرمندان در همه زمینه ها در کم ترین زمان ممکن مرتفع گردد و راه آن نیز تعامل بیشتر و بدون واسطه  با هنرمندان می باشد.

گفتنی است: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با درخواست صدیقه صادقی، مسئول انجمن داستان شهرستان در خصوص برگزاری جشنواره داستان کوتاه “آوخت” در فروردین ماه سال آینده در گستره ملی موافقت و دستورات لازم را صادر کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها