افزونه جلالی را نصب کنید.

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ترویج فرهنگ قرآن تلاش بیشتری کند

  • کد خبر : 25601
  • 23 اسفند 1402 - 0:40
سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ترویج فرهنگ قرآن تلاش بیشتری کند
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ترویج فرهنگ قرآنی تلاش بیشتری کند و انتظاری که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از جامعه ما دارند تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کشور است که اگر میزان تناسب بگیریم نسبت به جمعیت شهر بندرعباس ما در کجا قرار داریم؟

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مصیب نظری در یکصد و هفتدهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: در ماه رمضان، ماه بهار قرآن، روزه و ماه بندگی خدا هستیم و چه بسیار انتظار کشیدیم تا به این ماه برسیم و امیدواریم بتوانیم بندگی خدا را به صورت تمام و کمال انجام دهیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: آن چیزی که از بزرگان به ما سفارش شده قرائت قرآن کریم در ماه رمضان است و ماه ترویج فرهنگ قرائت و یادگیری قرآن به شمار می‌رود که جای تقدیر دارد از فعالان فرهنگی و قرانی که در سطح شهر برای ان تلاش می‌کنند.

نظری بیان کرد: با توجه به وجود شورای انقلابی، شهردار انقلابی در ترویج فرهنگ قرآنی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تلاش بیشتری کند و انتظاری که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از جامعه ما دارند تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کشور است که اگر میزان تناسب بگیریم نسبت به جمعیت شهر بندرعباس ما در کجا قرار داریم؟

وی عنوان کرد: شورای شهر بندرعباس برای احداث دارالقرآن امام حسن عسکری(ع) که برای شهر بندرعباس در نظر گرفته شده بودجه‌ای در نظر گرفته شده است که این دارالقرآن برای ترویج فرهنگ حفظ قرآن، تجوید و… فعالیت می‌کند با همکاری شهرداری بندرعباس صورت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به روز شهید خاطر نشان کرد: این روز را خدمت خانواده شهدا و سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تبریک عرض می‌کنم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها