افزونه جلالی را نصب کنید.
امام جمعه بندرعباس:

نمایندگان از نورچشمی‌ها و حلقه‌ اولی‌های خود دست بردارند

  • کد خبر : 25805
  • 25 اسفند 1402 - 17:55
نمایندگان از نورچشمی‌ها و حلقه‌ اولی‌های خود دست بردارند
امام جمعه بندرعباس به آسیب های حلقه اول در بین نمایندگان اشاره کرد و گفت: تنها به حلقه اول خود توجه نکنید و همه مردم را حلقه اول نمایندگان هستند و نور چشمی ها را کنار خود قرار ندهید و نظرات رهبری و سیاست های ایشان و سایر منابع بالادستی در همه زمینه مورد توجه قرار دهید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ، در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با تسلیت سالروز ارتحال جانسوز حضرت خدیجه (س)، اظهار داشت: این بانو سهم بزرگی به گردن امت دارد و در طول ۲۵ سال در سخت ترین شرایط همراه پیامبر (س) بود و باید مردم با زندگی او بیشتر آشنا شوند.

وی به ویژگی‌های حضرت خدیجه از زبان پیامبر اسلام (ص) پرداخت و افزود: حضرت خدیجه مظهر زیبای و معرفت زیاد و صاحب نظر در مسائل بود و در میان زنان، پاکدامن ترین زن زمان خود بود و حیا و عفت داشت و باید الگوی بانوان ما باید قرار گیرد.

خطیب جمعه بندرعباس ادامه داد: او مروت داشت و ثروت خود را فدای رسول الله کرد و علاقه پیامبر بی خدیجه بی نظیر بود و پیغمبر (ص)می فرماید: من پیامبر نسبت به حضرت خدیجه عاشق بودم و از خدا خواستم روز قیامت خدیجه در کنار من باشد و نهایت عشق رسول الله است و جهان اسلام نباید نسبت به حضرت خدیجه(س) و عظمت او را فراموش کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در بخش دیگر اضافه کرد: آغاز سال نو یک بیداری است در دل های ما انسان ها، و برای ما بسیار مهم است، و همچنین طبیعت دوباره زنده می شود و طراوت و جوانی در عالم بوجود می آید.

وی توصیه کرد: در ایام تعطیلات نوروز از رانندگان می خواهم هم مراقب خودتان باشید و هم سرنشینان زیرا که آمار تلفات جاده ای دل انسان را می آزارد و جشن و شادی ما را موجب به غمیگنی می کند و در این ایام با پلیس همکاری داشته باشید و در زمان رانندگی احتیاط کنید و از سبقت غیر مجاز و ناهمگون دوری کنید.

نمایندگان وقت خود را صرف نزاع نکنند

امام جمعه بندرعباس با تشکر از نیروی انتظامی گفت: این مردان و زنان سخت کوش بخاطر آسایش و مراقبت از مردم آسایش خود را فدا کردند و شما نیز همکاری داشته باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با توصیه به نمایندگان در روزهای شروع مأموریت خود، گفت: گرفتار دعوا و نزاع ها نشوند و مراقب اخوت و همدلی ملت و عامل اخوت باشید و از منافع ملی بویژه امنیت ملی آسیب ببیند و برای حل مشکلات مردم تاثیر گذار باشید و در بین مردم باشید و ارتباط خود با مردم را تقویت کنید.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات مردم با قوای سه گانه هماهنگ باشید و برای مبارزه با فساد و حل مشکلات به نخبگان جامعه توجه کنید و از طرح های آنان استفاده و مشکلات را از زبان نخبگان بشنوید.

امام جمعه بندرعباس به آسیب های حلقه اول در بین نمایندگان اشاره کرد و گفت: تنها به حلقه اول خود توجه نکنید و همه مردم را حلقه اول نمایندگان هستند و نور چشمی ها را کنار خود قرار ندهید و نظرات رهبری و سیاست های ایشان و سایر منابع بالادستی در همه زمینه بررسی و قانونمند کنید و در راستای خدمت رسانی گام بردارید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: گفتمان امام و رهبری را در بین مردم ترویج کنید و گفتمان امامین انقلاب را در مجلس تعقیب کنند و تبدیل به قانون کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها