افزونه جلالی را نصب کنید.

برپایی نمایشگاه‌های بهاره در بندرعباس

  • کد خبر : 25807
  • 26 اسفند 1402 - 10:42
برپایی نمایشگاه‌های بهاره در بندرعباس
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان گفت: به همت سازمان صمت و کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر و با هدف تامین ارزاق شهروندان، مسافران و ‌‌گردشگران، در نقاط مختلف بندرعباس، نمایشگاه‌های بهاره برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی با اعلام این خبر گفت: برپایی این نمایشگاه‌ها در راستای تعامل انجام شده در ستاد خدمات سفر با ارگان‌های خدمات رسان بوده است.

دبیر ستاد خدمات سفر استان هرمزگان با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های بهاره در ۳ نقطه شهر بندرعباس شامل نایبند شمالی، پیامبر اعظم و سه‌راه جهانبار بر پا شده است، افزود: برپایی این نمایشگاهها باعث تثبیت قیمت و کنترل بازار می‌شود و به ثبات قیمت بازار کمک می‌کند.

او اظهار داشت: نمایشگاه بهاره محله نایبند شمالی، با ۲۰۰ غرفه، شامل کالاهای تنطیم بازار، خوراک و … برپا شده که تا ۲۸ اسفند ماه دایر است.

محسنی در ادامه از هماهنگی بین کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان برای ارایه خدمات مناسب و مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و افزود: در ستاد سفر استان به دلیل تعامل و هم افزایی، آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران وجود دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها