افزونه جلالی را نصب کنید.

سهم مردم بندرعباس از صنایع دود و بیماری است

  • کد خبر : 25818
  • 26 اسفند 1402 - 11:04
سهم مردم بندرعباس از صنایع دود و بیماری است
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: متاسفانه سهم مردم بندرعباس از صنایع بزرگ دود و آلایندگی و بیماری های مختلفی است که دامن مردم را می گیرد و منابع و سود آن و بهره‌اش باید کسانی دیگر ببرند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، عبدالرضا حیدری سراحی  در نطق پیش از دستور یکصد و هفدهمین جلسه شورا، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، خیر و برکت و لطف و عنایت خاص پرودگار به بندگان است. 

وی افزود: انسان‌های ارزنده کسانی اند که  سعی می‌کنند از فرصت‌های استثنایی استفاده کنند و فرصت‌ها را از دست ندهند، درک ماه مبارک رمضان یک فرصت استثنایی است؛ حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) فرمودند: نیکی‌ها در ماه رمضان قبول می‌شود و معصیت را هم خداوند می‌بخشد و هر کسی در ماه رمضان یک آیه قرآن خوانده باشد نقل این است که در ماه‌های دیگر یک دور قرآن خوانده باشد.

  حیدری اظهار داشت: خداوند به فضل و رحمتش بعضی زمان‌ها و مکان‌ها را امتیاز داده است تا بندگانش به اطاعت و بندگی تربیت شوند و برای رسیدن به کمالات و نیایش الهی تلاش کنند که ماه رمضان چنین خصوصیاتی دارد. 

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با تبریک به منتخبین مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با همدلی و همراهی، جدا از هر سلیقه و گرایش و با وحدت پیگیر مطالبات به حق مردم باشید.

 حیدری سراحی  ادامه داد: متاسفانه سهم مردم بندرعباس از صنایع بزرگ دود و آلایندگی و بیماری های مختلفی است که  دامن مردم را می گیرد و منابع و سود آن و بهره‌اش را در جای دیگر ببرند.

 وی گفت: در موضوع آلایندگی فریاد زدیم و فریاد می‌زنیم تا کی باید ما در اوج مظلومیت بمانیم؟

حیدری ادامه داد: استان هرمزگان قطب اقتصاد کشور است؛ محلاتی در مرکز شهر بندرعباس وجود دارد که از یک روستا هم عقب مانده تر است.

 وی ادامه داد: قصد نادیده گرفتن تلاش برخی از صنایع را نداریم اما اینکه بیایند؛ مدرسه‌ای و بیمارستانی را بسازند و بر ما منت بگذارند، در حق این مردم ظلم است.

 حیدری تصریح کرد: اگر در مرکز استان و تمام شهرها و بخش ها و روستاها بخواهید مدرسه و بیمارستان بسازید ،باز هم مطالبات مردم  از صنایع جبران نخواهد شد. بیکاری و فقر دامن این شهر و مردم را گرفته است باید چاره ای اندیشیده شود.

 وی با بیان اینکه کارهای خوبی توسط شهرداری انجام شده خاطرنشان کرد: کارهای خوبی در شهرسازی، زیباسازی، عمرانی و خدمات شهری انجام شده که باعث رضایتمندی مردم شده است اگر جایی هم کوتاهی صورت می‌گیرد باز خواست می‌کنیم، امیدوارم که هر حرفی که می زنیم اگر برای تشکر باشد از روی چاپلوسی نباشد آن کار تاثیر دارد و اگر کاری هم که از روی بغض و کینه باشد آن کار هیچ اثری ندارد که آن هم خدا خودش ناظر بر اعمال ماست.

 عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۲چهار هزار میلیارد تعیین شده که ۷۰ درصد محقق شده در همه استان‌ها دیگر هم  بودجه ۱۰۰ درصد محقق نمی‌شود. هزینه‌های جاری شهرداری بابت حقوق، بیمه و غیره ماهیانه مبلغ یکصد و پنجاه میلیارد تومان می باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها