افزونه جلالی را نصب کنید.

اجرای عملیات بازگشایی خیابان آزادگان

  • کد خبر : 25851
  • 28 اسفند 1402 - 23:38
اجرای عملیات بازگشایی خیابان آزادگان
مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس از بازگشایی خیابان آزادگان جهت کاهش ترافیک و سهولت در رفت و آمد شهروندان، با همکاری ادارات آب، برق، گاز، مخابرات و شرکت زیر ساخت خط فیبر بین‌المللی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، در راستای حل مشکلات ترافیکی سطح شهر و رفع مشکلات شهروندان پروژه بازگشایی معبر ۳۰ متری ضلع غرب بوستان شهدا و طرح بازگشایی خیابان جمهوری تا سرور آزادگان با همکاری سازمان‌ها و ادارات مرتبط در حال اجرا می‌باشد. 

مهدی احمدی قلعه‌قاضی، مدیر منطقه دو شهرداری گفت: طول این پروژه از خیابان جمهوری تا سرور آزادگان ۲ کیلومتر می‌باشد. در اجرای این طرح اقدامات مهمی از قبیل بازگشایی معبر ۳۰ متری ضلع غرب بوستان شهدا به سمت خیابان جمهوری، احداث جزیره رفیوژ، اصلاح هندسی لاین غرب بوستان و غیره انجام شده است. 

احمدی قلعه‌قاضی اظهار کرد: برای کاهش ترافیک و رفاه حال شهروندان تمام استانداردهای موجود در مسیر اجرای این پروژه لحاظ شده است. 

در خیابان سرور آزادگان، اقداماتی از قبیل ۱۷۰۰ مترمربع تعریض معبر ضلع شمال بوستان شهدا، ۹۰۰ مترمربع پیاده‌روسازی، ۱۲۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت، اصلاح هندسی رفیوژ سرور آزادگان و احداث پارکینگ حاشیه‌ای ضلع شمال بوستان به طول ۹۰ متر اجرا شده است. 

وی عنوان نمود: در جهت بهره‌برداری این طرح، اقدامات دیگری صورت پذیرفته که از جمله آن اقدامات می‌توان به احداث کانال روباز و سرپوشیده دفع آب‌های سطحی در ضلع غرب بوستان، احداث ۱۲ گذرگاه عابرپیاده ضلع غرب خیابان ۳۰ متری، ۶۰۰۰ مترمربع زیرسازی آسفالت، ۵۰۰ مترمربع پیاده‌روسازی در ضلع جنوب خیابان ۳۰ متری، اجرای رفیوژ وسط به طول ۸۰ متر در ضلع غرب معبر، اجرای بدنه‌سازی با دیوار مالون به ارتفاع ۱/۵ متر جهت ایمن‌سازی و تفکیک مسیر معبر به طول ۴۵ متر و جانمایی جهت روشنایی ضلع شمال و جنوب معبر ۳۰ متری اشاره کرد. 

این مقام مسئول در ادامه افزود: تصادفات ترافیکی از عمده مشکلاتی است که ایمنی شهروندان را در معرض خطر و تهدید قرار می‌دهد. خیابان قائم مقام فراهانی به سمت خیابان جمهوری از نقاط حادثه‌خیز در اجرای این پروژه بوده که اصلاح هندسی در آن انجام و اقداماتی از جمله احداث میدان، احداث ۳ تقاطع و راست‌گرد جهت گردش و جانمایی گذرگاه عابرپیاده از مسیر خیابان جمهوری به سمت خیابان قائم مقام در آن صورت پذیرفته است. 

مدیر منطقه دو ضمن تشکر و قدردانی از شهروندان صبور و همکاری ادارات و سازمان‌های مرتبط، به این موضوع نیز اشاره نمود: اتمام و بهره‌برداری پروژه بازگشایی در اسرع وقت، در اولویت کار شهرداری منطقه دو قرار دارد.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه در مسیر اجرای این طرح تأسیسات مربوط به خط لوله آب، فیبر مخابرات، خط فیبر بین‌المللی شرکت زیرساخت، خط انتقال گاز در معارض و جابه‌جایی پایه و ترانس فشار قوی و پست برق وجود داشته، اجرای این پروژه زمانبر شده، شهرداری منطقه دو با همکاری ادارات و سازمان‌های مرتبط تاکنون برخی از موانع را برطرف نموده و در تلاش است هرچه زودتر دیگر مشکلات را حل و پروژه را به بهره‌برداری برساند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=25851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها